Tompalino
Inte längre kraschkung ;)
Jag är också julig nu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sandstream skrev:Julen är kul tills man fyller 15 eller nåt sånt. Sen får man bara skit i julklapp och får slita ihop pengar själv till vettiga leksaker.
När man får barn så blir det lite kul igen men ungarna nuförtiden är ju så förbannat bortskämda och deras önskelistor fyllde med skräp de sett på TV. Dockor som skiter och kissar på sig, dockor som skriker i tid och otid, radiostyrda bilar som går sönder efter en kvart.
Sen ska alla hysteriska fruntimmer planera vem som ska få vad redan i maj och man får höra att man inte är intresserad.
Som om det inte vore nog kommer det nått vitt skit uppifrån och gissa vem fan som ska ut i minusgrader och skotta bort den skiten...
Nej, tacka vet jag midsommar. God mat, fint väder (ibland iaf), ingen presenthysteri och ljust!
sandstream skrev:Julen är kul tills man fyller 15 eller nåt sånt. Sen får man bara skit i julklapp och får slita ihop pengar själv till vettiga leksaker.
När man får barn så blir det lite kul igen men ungarna nuförtiden är ju så förbannat bortskämda och deras önskelistor fyllde med skräp de sett på TV. Dockor som skiter och kissar på sig, dockor som skriker i tid och otid, radiostyrda bilar som går sönder efter en kvart.
Sen ska alla hysteriska fruntimmer planera vem som ska få vad redan i maj och man får höra att man inte är intresserad.
Som om det inte vore nog kommer det nått vitt skit uppifrån och gissa vem fan som ska ut i minusgrader och skotta bort den skiten...
Nej, tacka vet jag midsommar. God mat, fint väder (ibland iaf), ingen presenthysteri och ljust!
du har ju sånadäringa tjusiga animerade snöflingor också! ,snyggtChefen Alabama skrev:Jul är bra...
Strax...Långa farbron skrev:Jag vill också ha en luva......men jag är en data-fucko-farbror....kan någon hjälpa mig lite ??
Tackar allra ödmjukast i förskott.![]()
Långa farbron skrev:Jag vill också ha en luva......men jag är en data-fucko-farbror....kan någon hjälpa mig lite ??
Tackar allra ödmjukast i förskott.![]()
Väldans vad du skulle vara duktig dåSuperMicke skrev:Så här kanske?
Firefly skrev:Väldans vad du skulle vara duktig då
Ja ja, I'm beat, fair and square...
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |