lasse kongo
Ny medlem
MR.duDe skrev:2544347Har själv vart med om ett liknande scenario. Fasst då svängde bilen in ( Skoda tror jag det var) rakt fraför mig så jag var tvungen att nita för att inte köra in i den. Blir ju lite sur då så lägger mig ganska nära bilen efterssom vi skulle åt samma håll. Efter ett tag så kommer vi till en korsning där filen vi kör i delas upp i 2, en som vänger vänster och en som åker rakt fram. Han skulle rakt fram och jag till vänster, så jag svänger av, och helt plötsligt märker jag att en
i bilen kastar en tom burk ( cola tror jag...) rakt mot mig, och givetvis var han bra på att sikta, så han träffar mitt på hjälmen...
![]()
bör straffas med en backspegel mindre
) rakt fraför mig så jag var tvungen att nita för att inte köra in i den. Blir ju lite sur då så lägger mig ganska nära bilen efterssom vi skulle åt samma håll. Efter ett tag så kommer vi till en korsning där filen vi kör i delas upp i 2, en som vänger vänster och en som åker rakt fram. Han skulle rakt fram och jag till vänster, så jag svänger av, och helt plötsligt märker jag att en
i bilen kastar en tom burk ( cola tror jag...) rakt mot mig, och givetvis var han bra på att sikta, så han träffar mitt på hjälmen...