Nån som har nåt bra tips på vad man gör med det fula hålet som blir när man plockar bort framblinkersen på R1:an ???? har kopplat in positionslampan som blinkare....
Har sett nåt innan om nån plugg eller nåt...men det blir jobbigt att söka på ju...
Nån som har nåt bra tips på vad man gör med det fula hålet som blir när man plockar bort framblinkersen på R1:an ???? har kopplat in positionslampan som blinkare....
Har sett nåt innan om nån plugg eller nåt...men det blir jobbigt att söka på ju...
Gregg i USA kan nog hjälpa dig du hittar honom på http://www.greggscustoms.com/r10203plugs.htm
Det lönar sig att köpa från honom eftersom $ står låg just nu.
Fick hem mina flushmounts häromdagen fan va snygga dom är
Gregg i USA kan nog hjälpa dig du hittar honom på http://www.greggscustoms.com/r10203plugs.htm
Det lönar sig att köpa från honom eftersom $ står låg just nu.
Fick hem mina flushmounts häromdagen fan va snygga dom är
Så om du vill komma billigt undan Kan du gå till en järn affär och köpa fin galler och en plattång och benda gallret så att den passar hålet.
Annars kan du köpa en bit kolfibe/plast/glasfiber klippa till den skruva liten skruv med en stor bricka på baksidan och sätta den i gamla blinkers utrymmet och skruva åt inifrån
Hoppas du fattar vad jag menar för att det e knappt jag själv fattar det
Du har ju satt blinkers där den skall vara - så nu skaffar du bara ett snyggt galler och monterar i "hålet".
Tyvärr har jag inte hunnit skaffa galler själv så jag har inte något ställe att rekommendera. Jag har sett en R1 med monterat galler -mycket snyggt.
Det bör dock inte va svårt att hitta på något ställe som säljer MC och/eller bil prylar.
Harv funderat på galler...*vill se foto på det* men vet inte hur jag ska lacera det..svårt medtanke på utforn0ningen ab hålet, har no sett foto på det eler +??
Så om du vill komma billigt undan Kan du gå till en järn affär och köpa fin galler och en plattång och benda gallret så att den passar hålet.
Annars kan du köpa en bit kolfibe/plast/glasfiber klippa till den skruva liten skruv med en stor bricka på baksidan och sätta den i gamla blinkers utrymmet och skruva åt inifrån
Hoppas du fattar vad jag menar för att det e knappt jag själv fattar det