Tomma blinkershål på R1:a ??

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha YZF R1
Tjenix ;)

Nån som har nåt bra tips på vad man gör med det fula hålet som blir när man plockar bort framblinkersen på R1:an ???? har kopplat in positionslampan som blinkare.... :squid

Har sett nåt innan om nån plugg eller nåt...men det blir jobbigt att söka på ju... :fakta

Så kom med tips nu rååå, gärna bilder.... :tummenupp

fluppen skrev:
Tjenix ;)

Nån som har nåt bra tips på vad man gör med det fula hålet som blir när man plockar bort framblinkersen på R1:an ???? har kopplat in positionslampan som blinkare.... :squid

Har sett nåt innan om nån plugg eller nåt...men det blir jobbigt att söka på ju... :fakta

Så kom med tips nu rååå, gärna bilder.... :tummenupp
Gregg i USA kan nog hjälpa dig du hittar honom på
http://www.greggscustoms.com/r10203plugs.htm
Det lönar sig att köpa från honom eftersom $ står låg just nu.
Fick hem mina flushmounts häromdagen fan va snygga dom är :tummenupp

Så om du vill komma billigt undan :) Kan du gå till en järn affär och köpa fin galler och en plattång och benda gallret så att den passar hålet.
Annars kan du köpa en bit kolfibe/plast/glasfiber klippa till den skruva liten skruv med en stor bricka på baksidan och sätta den i gamla blinkers utrymmet och skruva åt inifrån :)
Hoppas du fattar vad jag menar för att det e knappt jag själv fattar det :D

retro skrev:
Du har ju satt blinkers där den skall vara - så nu skaffar du bara ett snyggt galler och monterar i "hålet".
Tyvärr har jag inte hunnit skaffa galler själv så jag har inte något ställe att rekommendera. Jag har sett en R1 med monterat galler -mycket snyggt.
Det bör dock inte va svårt att hitta på något ställe som säljer MC och/eller bil prylar. :tummenupp

Harv funderat på galler...*vill se foto på det* men vet inte hur jag ska lacera det..svårt medtanke på utforn0ningen ab hålet, har no sett foto på det eler +??

Skål och tack för sbar... :tummenupp

capoeira-R1 skrev:
Så om du vill komma billigt undan :) Kan du gå till en järn affär och köpa fin galler och en plattång och benda gallret så att den passar hålet.
Annars kan du köpa en bit kolfibe/plast/glasfiber klippa till den skruva liten skruv med en stor bricka på baksidan och sätta den i gamla blinkers utrymmet och skruva åt inifrån :)
Hoppas du fattar vad jag menar för att det e knappt jag själv fattar det :D

Jag fattar inte !! jag tror det beror på mig..... laserd det imorrgom istallet! :tummenupp :öl

*/ ?>
Nyheter
KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Back