Tokigt många besöker sporthoj.com!

det rycktas om att en R1 rev loss på gotland i mitten av Juli och gjorde ett fint litet semester minne i plastmattan :notme Att länken till filmen ligger här. :rock en riktig crowd pleaser

sökte efter hojsidor, och sen kom man in på Potatoes forum och sen vidare hit... :)

Hade vetat om Potatoes mc väldigt länge och sen jag köpte hoj så var man inne där och tittade men den gruppen är tight och man åker inte med dom så det kändes lite fel , sen klickade jag på en länk och hamnade på sporthoj och fattade inte att det var två olika sidor ( båda var liknande med blå design), men sen kändes det att sporthoj var trevligare , och sen har man träffat några mer härifrån .

sökte nog på sporthoj på altavista eller nåt, men det var för 1,5 - 2 år sedan. Har även för mig att adressen har varit med i BIKE på det där webb tipsen som dom brukar ha.

Hittade nån länk på bike.se, där snackas det alldeles för mycket moppe för min smak. :skitdator

ready steady go!

En kompis tyckte att jag skulle kolla in det nya svenska sporhojsforumet han hade hittat på sporthoj.nu (!). Men det fanns inget på den adressen. Konstigt... Det var nära att jag gav upp direkt, men jag testade att gå till sporthoj.com istället och då blev det träff! Trots att detta hände den 1:a april förra året är det inget skämt. Har varit fast sedan dess. :tummenupp

Det märks att det varit mycket folk här den senaste tiden, det går lite trögare nu. Orkar inte surfa mer just nu.....

det var när jag letade efter en r1a att köpa,sökte på goggle..skrev sporthoj och kom hit.nu ängnar man minst 3 tim/dag på sP.. der sajten högsta betyg:)

d e ju jävligt många som bara surfar runt och inte skriver förutom nån gång ibland : ) bl.a. jag :D. sen har man ju dom hederliga "kändisarna" som sitter och pumpar i trådarna :)

Jag köpte min nuvarande R1 av Mattias för ett år sedan och fick tipset. Sedan dess är min fru en Sporthojsänka.

j

Via Bikes forum upptäckte att det var fler och bättre inlägg här jämfört med bikes :tummenupp

Sporthoj.com har förenat hela rikets mcgalningar.

Det var en gång för länge sen en gosse vid namn Svidi som satt hemma i Eskilstuna och hade tråkigt. Jag sa åt honom att börja jobba på den bästa sporthojresursen i Sverige. Och vips, så var sporthoj.com igång. Officiellt startdatum var 2002-02-27. Notera i intresseböckerna.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing