Tokigt många besöker sporthoj.com!

smygtittade på pmc men tyckte inte de passa mej. men där fanns en länk hur man kom hit ,men hur fan kommer man härifrån de har blivit ett måste å kolla varje dag

Var väl ganska tidig att regga mig men stannar mest kvar på PMC då det är där jag har mina kamrater och urspung.... :D
Som kunskapskälla är dock SH.com helt oslagbar!

Fredrik :squid

Tror det var en kompis som tipsade..det var väl för något år eller två sen ( vet inte hur länge sporthoj.com har funnits?? )

I allafall då hette jag Blind Guardian i brist på fantasi och körde R1..sen när jag blev av med körkortet förra hösten så var jag knappt inne alls på sporthoj, fråga mig inte varför. Sålde hojen och begravde mig i vintersnön.

Detta år började suget självklart komma tillbaka och således kom man tillbaka till sporthoj i ny form. Båge införskaffades förra veckan så lite "höst" körning får det bli nu. Ska nog till Kinnekulle på söndag ;)

Alltid kul att läsa inläggen här...finns alltid några sjuka personer :tummenupp ( typ Rollers filmer b.la :D )

Nä nu ska jag inte skriva mer strunt, ska upp och jobba också! :(

:squid

Jag var inne på zatzy å kollade lite då mattias tipsade om att en ny mc sida skulle lanseras.

Då var det bara å hänga på låset å registrera sig. Tror jag la in den första köpes annonsen på en RGV, och genast fick man en massa lämpliga objekt av mattias.

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Ravetrancer
Det var så skönta att slippa Potatoes sidan......atck SVIDI!!!!!!!

Tror jag kom 02-02-27, och som nån sa, enkelt att komma hit, men hur i helvete kommer man härifrån??????

Skulle tippa på att jag nog spenderat mest timmar här......bland dom topp10 iaf....

sitter vid sporthoj ca 8-10 timmar om dan.......

Hunter skrev:
Var ganska skönt att slippa dig med faktist..

Muhahahaha :) Samma tanke här :hej

hittade faktiskt hit från en länk på.... moppenet, sen bytte jag upp mig! skönt o slippa allt "min moppe gör 150 med en plugg dragen å drar ifrån alla R1or"-snacket... Många moppedister har en förmåga att avrunda uppåt rätt så kraftigt...men det är väll för dom har nått o skämmas för med..

tillför väll inte så mycket, läser mest... men det är väll bäst, är nog svårt o bli omtyckt o accepterad som moppedist här :fakta :notme

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti