Biifer skrev:Har lite ont om bilder på vägar. Hittade den här iaf.
Var i staden skickar lalleballe upp nosen på den här bilden?
Skogskyrkogården
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Biifer skrev:Har lite ont om bilder på vägar. Hittade den här iaf.
Var i staden skickar lalleballe upp nosen på den här bilden?
benkar skrev:Då slänger jag upp en till, vart är det här?
/B
Göran skrev:"Hemfosakorset", Sväng till höger och du hamnar i Rosenhill.
Jag hugger direkt! Det är vår vän Peuter som har trampat på bakbromsen i panik efter att ha insett att vägen faktiskt svängde. Det var glassturen till Muskö 2003. Jag körde Kawasaki ZX6R-03 den gången. Those were the days.benkar skrev:Helt rätt!Har du någon egen fråga/bild, eller ska jag slänga upp en ny fråga/bild?
Bonsupoäng till den som kanske var med när bilden togs, och kan berätta lite om det svarta strecket i asfalten...![]()
/B
Mattias skrev:Jag hugger direkt! Det är vår vän Peuter som har trampat på bakbromsen i panik efter att ha insett att vägen faktiskt svängde. Det var glassturen till Muskö 2003. Jag körde Kawasaki ZX6R-03 den gången. Those were the days.
Det är Peuters Fazer som står bakom RD350-n (Grogsters) på bilden. Tom riktade styret mycket kraftkarlamässigt.
benkar skrev:Vart håller Peuter hus numera?
//B
K-Micke skrev:Han sålde sina Pricer-aktier och stack till Bahamas eller nåt..![]()
benkar skrev:Inga förslag/ideér på vart kurvan där oljekyld, och Mattias kör, ligger/fortfarande finns?Ett tips är att det är Söder om stan...
Lägger även till ytterligare en bonsufråga, vid sidan av den nu uråldriga no 3...Vart sker oljedrällandet?
/B
benkar skrev:Var är det här då?
/B
På väg från bulten, där i 50-området, är en golfbana brevid. Right?benkar skrev:Var är det här då?
/B
*DanTheMan* skrev:E det Roller jag skådarVa fan har killen på sig,,sicket jävla skämt asså...noob
![]()
KalleNorton skrev:På väg från bulten, där i 50-området, är en golfbana brevid. Right?
benkar skrev:Jupp, Roller, beta-version 1.01b 5 juli 2003
/B
RoLLER skrev:Faen i helvete, har du kvar såna där gamla bilder![]()
Du och Mattias undrade om min R1'a bara gick på en cylinder. Fan menaru me det![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |