Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom jag inte hunnit åka med på mer än en lite kort runda i år så måste jag ju sitta och kolla på alla bilder från tidigare turer. Eftersom du bara åker på samma vägar varje gångbenkar skrev:Jupp... du är ju överkvalificerad....![]()
![]()
/B
är det inte så svårt att lista ut vart korten är knäppta. Men jag lovar att jobba mig lite nu så att nån annan får chansen att svara.pvcraketen skrev:Eftersom du bara åker på samma vägar varje gångär det inte så svårt att lista ut vart korten är knäppta.
Jo, kvällsturer och kortare dagsturer blir ju i stort sett samma vägar, bara åt olika håll och i olika ordning..
Finns en del vägar mer åt nordväst i Roslagen, men skicket är sisådär... Jag bryr mig IOFS inte så mycket om det skumpar rätt rejält vissa partier, men brukar bli rätt mycket gnäll i ledet... Victor skrev:Du borde åka till Stockholm till nöjesåka i alla våra rulltrappor. Allting är STOORT här.
benkar skrev:Här kommer en extra bonusfråga som enbart får besvaras av Gustav1
Vart är det här?
/B

Vid Lé donkén tillåmed, centralt värre.Gustav1 skrev:SVEAVÄGEN!!!!![]()
![]()
benkar skrev:Tar en till, den här är nog rätt lätt...Var? Vilken kurva...?
/B
*hua* vad hade hänt vid det tillfället ?benkar skrev:Tar en till, den här är nog rätt lätt...Var? Vilken kurva...?
/B
IronMike skrev:*hua* vad hade hänt vid det tillfället ?
Gustav1 skrev:Slingerbulten, hyggeskurvan!
benkar skrev:Maj 2003, första våren efter att dom kalhyggigt, åkte ner drösvis med hojar i den kurvan då, bara att ta nummerlapp.... Hojen var skrot, men killen som körde klarade sig hyfsat bra, typ någon komression i ryggen, men inga bestående men. Jag ogillar fortfarande den där kurvan...
/B
benkar skrev:Var är det här då?
/B
Mattias skrev:Du står på Simlångsvägen, på bron över Huddingevägen.
Du har fotograferat i riktning sydväst under förmiddag.
Mattias skrev:Du står på Simlångsvägen, på bron över Huddingevägen.
Du har fotograferat i riktning sydväst under förmiddag.
Där nere har jag uiiilat!
|
|
MC-mässan startar idag
Med start idag, den 23 janu... |
|
|
Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!
Bikes monter full till bred... |
|
|
Nya Indian Chief Vintage
I kölvattnet av att ha spar... |
|
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem