Toalettpapper - Hur gör du?

Hur gör du med toalettpapperet?

• Antal röstningar
    0
Nu kommer jag förmodligen pedantförklaras men jag kör båda. Vik från "pungen och bak" och tuss från andra hållet.
Lite varmt vatten på det och röven blir "good as new"! :fakta

Du menar över salta biten? (den där åsen från pungen bak till ballongknuten) den ska man impregnera med t ex rainex som man har på vindrutor. Då stöter den bort all eventuell latrin.

Äter man en mix av havrekli och sement så behöver man inte torka. Då öppnar man bara ballongknuten och dumpar och allt föblir tort och persikoluktande.

I övriga fall skrynklar Jag eller som valmers kallar det "tussar" Är Jag Jänki doodle då? Weeeeee

Det rungar i porslinet alltså! :hihi

Grabben min frågade mig en dag..."Pappa...vrövvlar du pappret?"
Kom ju underfull med vrövvlar sen att det är att knö ihop det till en boll....

Jag vrövvlar! :)

Du menar över salta biten? (den där åsen från pungen bak till ballongknuten) den ska man impregnera med t ex rainex som man har på vindrutor. Då stöter den bort all eventuell latrin.

:skrattaåt

Last edited:
Vi kan inte utgå ifrån detta, Nyteknik har en speciell personlighet som gör att han kanske bara inte vill svara. Det är mycket möjligt att han med möda tillgodosåg sitt anus renhetsgrad.

Mmmmm... kanske det. ("no shit" angående personligeten... :hihi)

Men jag vill betta på "inte alls". Jag misstänker att det är en lågoddsare dock. :D

Det rungar i porslinet alltså! :hihi

Grabben min frågade mig en dag..."Pappa...vrövvlar du pappret?"
Kom ju underfull med vrövvlar sen att det är att knö ihop det till en boll....

Jag vrövvlar! :)

Tippar på att du är från gnällbältet nå´nstans? farstan säger knö han med.

Mmmmm... kanske det. ("no shit" angående personligeten... :hihi)

Men jag vill betta på "inte alls". Jag misstänker att det är en lågoddsare dock. :D

Han kommer nog men Jag tippar en för ändamålet avsedd silkesduk dränkt i perwfjume.

Det beror ju på vilket bälte du menar då....inte e jag från Närke.
Skauning rakt av.

Ja då är det väl brölbältet vi snackar om.

Last edited:

1. Järv
2. Råtta
3. Salt bit

Du är fan otroligt störd. Och det är grymt bra. :)

Haha! Den varianten brukar även jag köra.

"Great minds think alike"! :mattias

Hell ya...Viva AmUrikah..they are like so smart dude :rolleyes:

http://www.youtube.com/watch?v=c18zU79e2m8

Duktigt illamående man kan bli av att höra vissa jänkare göra något så enkelt som att prata... :sjuk

Påminner om ett skämt jag hörde:
Två obducenter äter lunch tillsammans och pratar om morgonens händelser varpå den ena säger:
- I morse kom det in en kärring som hade en klitoris som en saltgurka.
- Så stor?
- Näe, så salt!

:3freak

Jag är mer nyfiken på hur brudarna gör. De har en förmåga att vika pappret så att det fångar en luftbubbla när det ligger i vattnet. Svårt som fan att spola ner och ligger ofta kvar tills nästa person (dvs jag) kommer in på dass. Inte så fräscht.

Jag är förresten en vikare. Var skrynklare när jag var yngre.

Jag tycker han är askul! Låter som Jack Black när han pratar.

Jag tycker han låter som en snobbig preppy överklass unge som tror att han är rolig men inte fattar att han låter som en 7 åring som har svårt att hålla sig för skratt åt sina egna "busiga skämt" om bajs. Bajs är roligt, missförstå mig inte, men inte när han gaggar om det. Det skall vara Eddie Murphy eller Richard Pryor som pratar om bajs. Då dör man av skratt. Förlåt snesteget i din tråd Kuritas :)
Nu skall jag gå o undersöka olika metoder :arsele

Back