Tm 2008

Att Skåne-Bengt är förvirrad efter alla gånger han slagit i skallen för att en annan skåning lurat i honom vissa saker är ju förståeligt men DU... Du är ju gift familjefar och borde veta bättre...

Kram killar :pannkyss
Är det redan så dags på året att vi ska börja munhuggas föra tt vi inte kan köra hoj mer, hehe :D

Du har så rätt min käre vän. Nått måste man ju roa sig med nu när snön börjar falla ute. :D

Att Skåne-Bengt är förvirrad efter alla gånger han slagit i skallen för att en annan skåning lurat i honom vissa saker är ju förståeligt men DU... Du är ju gift familjefar och borde veta bättre...

Kram killar :pannkyss
Är det redan så dags på året att vi ska börja munhuggas föra tt vi inte kan köra hoj mer, hehe :D

DET SKA GÅ!!! :fakta
Jag bara bevisade att 3 försök va minnst ett för lite ;)

DET SKA GÅ!!! :fakta
Jag bara bevisade att 3 försök va minnst ett för lite ;)

Nu börjar vi bli lite väl OT, trådstartaren kanske tar illa upp :3freak

Undrar om det inte finns bilder på det spektaklet.... Ska rota lite hemma....

"Jaoooommmmeeeeeeen deu skauuuuu geauuooooo!!! Meuraaaaaaa, gaaaauuuuss baauurrrrraaaaaa" :D :D :crash:hojsmilie

Hittade efter mycke letande lite actionbilder på nya TM 450 smx just den Chambon ska köra :kär :slicka :drool

chambon20feb08.jpg

chambonaction20feb08-2.jpg

chambonaction20feb08-1.jpg

Hittade efter mycke letande lite actionbilder på nya TM 450 smx just den Chambon ska köra :kär :slicka :drool....
Undra om han har pall eller platåskor i starten ? Eller kanske någon annan klurig lösning (hydralik som i en lowrider)? Hur i h-e når karln ner annars? Han kan ju inte var mer än 160 lång.

Undra om han har pall eller platåskor i starten ? Eller kanske någon annan klurig lösning (hydralik som i en lowrider)? Hur i h-e når karln ner annars? Han kan ju inte var mer än 160 lång.

*asgarv* :D De har du rätt i de har jag inte tänkt på tidigare. Eller så har han sjukt långa ben... Näää jag tror han har dispans på att en paraplyflicka står kvar i starten och håller i hojen åt honom.
Nån som har någon annan ide?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...