Tm 2008

Att Skåne-Bengt är förvirrad efter alla gånger han slagit i skallen för att en annan skåning lurat i honom vissa saker är ju förståeligt men DU... Du är ju gift familjefar och borde veta bättre...

Kram killar :pannkyss
Är det redan så dags på året att vi ska börja munhuggas föra tt vi inte kan köra hoj mer, hehe :D

Du har så rätt min käre vän. Nått måste man ju roa sig med nu när snön börjar falla ute. :D

Att Skåne-Bengt är förvirrad efter alla gånger han slagit i skallen för att en annan skåning lurat i honom vissa saker är ju förståeligt men DU... Du är ju gift familjefar och borde veta bättre...

Kram killar :pannkyss
Är det redan så dags på året att vi ska börja munhuggas föra tt vi inte kan köra hoj mer, hehe :D

DET SKA GÅ!!! :fakta
Jag bara bevisade att 3 försök va minnst ett för lite ;)

DET SKA GÅ!!! :fakta
Jag bara bevisade att 3 försök va minnst ett för lite ;)

Nu börjar vi bli lite väl OT, trådstartaren kanske tar illa upp :3freak

Undrar om det inte finns bilder på det spektaklet.... Ska rota lite hemma....

"Jaoooommmmeeeeeeen deu skauuuuu geauuooooo!!! Meuraaaaaaa, gaaaauuuuss baauurrrrraaaaaa" :D :D :crash:hojsmilie

Hittade efter mycke letande lite actionbilder på nya TM 450 smx just den Chambon ska köra :kär :slicka :drool

chambon20feb08.jpg

chambonaction20feb08-2.jpg

chambonaction20feb08-1.jpg

Hittade efter mycke letande lite actionbilder på nya TM 450 smx just den Chambon ska köra :kär :slicka :drool....
Undra om han har pall eller platåskor i starten ? Eller kanske någon annan klurig lösning (hydralik som i en lowrider)? Hur i h-e når karln ner annars? Han kan ju inte var mer än 160 lång.

Undra om han har pall eller platåskor i starten ? Eller kanske någon annan klurig lösning (hydralik som i en lowrider)? Hur i h-e når karln ner annars? Han kan ju inte var mer än 160 lång.

*asgarv* :D De har du rätt i de har jag inte tänkt på tidigare. Eller så har han sjukt långa ben... Näää jag tror han har dispans på att en paraplyflicka står kvar i starten och håller i hojen åt honom.
Nån som har någon annan ide?

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back