Tm 2008

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ny ram av aluminium.

En hel bunt modeller (cross, enduro, sumo) men jag visar bara de som är intressanta här.
Bilderna är från http://www.tmracingfrance.com/

450/530 SMM
SMM_450_530.jpg

450/530/660 SMX
SMX_450_660.jpg

125 SMM
SMM_125.jpg

Coolaste motarden hittentils av alla som dom olika tillverkarna spottat ut dom senaste dagarna. :yoparty

Fast ja, alla som nyligen är släppta har ju sina för och nackdelar, det jag gillar med denna är väl mer att den verkligen ser ut som en basic motard, inte för mkt plast osv. Ser lagom ut. Dock nu när man kollar på både KTMén och Husan undrar man ju vilken som igentligen är fräshast i verkligheten! Iaf kul att dom släpper lite nya hojar! :)

Denna gillade jag nog mest på bild, KTMén gillar jag nog bäst på go cart banan, husan gillar jag nog bäst i skogen. :D

Last edited:
Ser ut som en gammal cross som en bonde har snickrat ihop med ful lykta, fet öhlinsgaffel och nå konstiga fälgar :va

Tyckte den gammla smx:en var snyggare. Gillade den ramen bättre på den hojen. Nu ser det bara ut som en Honda wannabe.

har de kvar blackdream:en? den är ju räääätt mycket snyggare....

Blackdreamen är ju SMM modellen men jag tycker den gamla är bra mycket snyggare!!!

Men Supermoto (Daniel) glömde SMR modellen för 08.

Bifogat

• SMR-450-530.jpg
    SMR-450-530.jpg
    56.2 KB · Visningar: 110
Blackdreamen är ju SMM modellen men jag tycker den gamla är bra mycket snyggare!!!

Men Supermoto (Daniel) glömde SMR modellen för 08.
Är det mig du menar? JAG HETER FÖR BÖVELEN INTE DANIEL :mad: :D
Kolla avataren så inser du nog den lilla missen ;)

Försök inte fly från ämnet nu. Du missade en modell o nu får du fan stå för det! :fakta :6surkart :FU
Jädra SKÅNING! :arsele
Jag skrev ju att jag endast visade de intressant modellerna och var de andra gick att hitta. Tänkte att rejsbajken och "Blue dream" är de mest intressanta + att det var coolt att de gör en 125a :tungan

Jädra SKÅNING! :arsele
Jag skrev ju att jag endast visade de intressant modellerna och var de andra gick att hitta. Tänkte att rejsbajken och "Blue dream" är de mest intressanta + att det var coolt att de gör en 125a :tungan

Jag noterar fel nr 2. "Blue dream" är skit ful o därav helt ointressant. Ang. din geografi kunskap tänker jag inte ens uttala mig :rolleyes: :D

Ser precis ut som en Honda CRF 450 HM.

Ja då är de väl skönt isf att de finns ett alternativ till en trött CRF 450 HM.

Är det mig du menar? JAG HETER FÖR BÖVELEN INTE DANIEL :mad: :D
Kolla avataren så inser du nog den lilla missen ;)

Ja de e precis just dig jag menar. Och jag håller med Barrett (Bengt) försök inte slingra dig undan. :D

Okej Supermoto a.k.a. Jocke eller nått sånt

Last edited:
Ja då är de väl skönt isf att de finns ett alternativ till en trött CRF 450 HM.

Ja de e precis just dig jag menar. Och jag håller med Barrett (Bengt) försök inte slingra dig undan. :D

Okej Supermoto a.k.a. Jocke eller nått sånt

Att Skåne-Bengt är förvirrad efter alla gånger han slagit i skallen för att en annan skåning lurat i honom vissa saker är ju förståeligt men DU... Du är ju gift familjefar och borde veta bättre...

Kram killar :pannkyss
Är det redan så dags på året att vi ska börja munhuggas föra tt vi inte kan köra hoj mer, hehe :D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman