Rydde
Rydèn
- Gick med
- 30 Nov 2004
- Hoj
- Tl1000r -98(Röd) Suzuki gsxr 1000 -05 Cagiva Navgator -01 2st Suzuki xn85 Turbo -84 Suzuki cs 125 -84
Hej! Har sålt av min r1a och är nu sugen på nån av dessa hojar. Min prisbild är från 45000:- till 75000.-. Har aldrig haft twinn men det lockar nu väldigt mycket. Att någon av dessa inte är lika smidig som r1an det gör inget. Jag kör mest på kurviga landsvägar och där så funkar till och med min gammla gixxer från -86 bra. ett litet krav är väl att dom ska vara hyfsat lätta att få upp på bakhjulet då gärna på tvåans växel utan koppling, Det kunde ju vara roligt med en shysst power wheelie ur nån liten kurva. Det skadar ju inte heller om kåpan skyddar lite bättre än på r1an. Att cykeln inte går 300 det kvittar. Hade nämligen en zx12a och den var ju snabb . kollade toppfarten ett par gånger sen var inte det så kul längre. Nej nu när man har passerat 30 så är det inte stan som lockar utan snabba knixiga landsvägar som gäller och ett och annat kaffe stopp. Sen undrar jag hur viktigt det är med powercommander på en twinn är det att rekommendera. Mvh Rydde.