TL1000 S/R åkning 10/6 i STHLM

Var det några som ville samåka på nåt sätt ner mot fjollträsk? Jag tänkte åka ner imorrn (fredag) från Umeå.

Wirre skrev:
2223270 Är det på MC Donalds vid stora rondellen i Väsby som viska mötas eller? :)

Finns det något annat :7peta

Men svar ja det stämmer :tummenupp MCD vid stora rondellen brevid volvo/bilia/bra bil eller vad dom nu kallar sig :hihi

Ja det blev ju en kanon dag även fast martin inte vågade åka med :7peta

vår busschaufför vår busschaufför det är en man med hjärntumör :rofl

hur trevligt som helst trots att jag fick avvika litet tidigare :tummenupp
fick du några bra bilder lasse?

/P

Tackar för en mycket bra dag!
Grymt åka på underbara vägar. :Bugar

Jag plåtade lite iaf, så blev nån av bilderna bra så horar jag lite i TL-tråden sen.

:tuttar

PETER-STHLM skrev:
2229522 hur trevligt som helst trots att jag fick avvika litet tidigare :tummenupp
fick du några bra bilder lasse?

/P

tyvärr så snackade jag mer än jag fotade men några blev det :)

Wirre skrev:
2230254 Så du hann hem till festligheterna? :fyllisar Du fick inte alltför mycke stryk när du kom hem va? ;)

Bara lindrigt misshandlad :lol närå, gick hur bra som helst faktiskt! både trevlig hojtur och en trevlig fest, livet på en pinne :fyllisar

/P

Ja party å hojåkning e ju 2 saker man inet vill va utan :D

Själv knoppa ja in i soffan.. Utan utan fest.... Man kanske börjar bli gammal... :huvet

PETER-STHLM skrev:
2231174 Bara lindrigt misshandlad :lol närå, gick hur bra som helst faktiskt! både trevlig hojtur och en trevlig fest, livet på en pinne :fyllisar

/P

Wirre skrev:
2231611 Ja party å hojåkning e ju 2 saker man inet vill va utan :D

Själv knoppa ja in i soffan.. Utan utan fest.... Man kanske börjar bli gammal... :huvet

Psst! man kan inte bli gammal när man kör TL, berättade inte säljaren det för dig ? :va du har ju dessutom haft flera vilket betyder att du kan dra av 10 år minst :tummenupp

/Peter :fyllisar

Last edited:
Han ja köpte den av va ju typ 50, så man undrar ju hur gammal han e nu när han inte har nån TL :va

Tack för de uppmuntrande orden... Nu ska ja ta rullatorn å hämta lite kaffe :yoparty

PETER-STHLM skrev:
2234411 Psst! man kan inte bli gammal när man kör TL, berättade inte säljaren det för dig ? :va du har ju dessutom haft flera vilket betyder att du kan dra av 10 år minst :tummenupp

/Peter :fyllisar

Wirre skrev:
2235122 Han ja köpte den av va ju typ 50, så man undrar ju hur gammal han e nu när han inte har nån TL :va

Tack för de uppmuntrande orden... Nu ska ja ta rullatorn å hämta lite kaffe :yoparty

Ska inte denna träff göras om??? Jag köpte min TL den 12:e ju!!!

SÄG BARA TILL SÅ ÄR JAG DÄR!

Nyheter
Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...