TL1000 S/R åkning 10/6 i STHLM

Var det några som ville samåka på nåt sätt ner mot fjollträsk? Jag tänkte åka ner imorrn (fredag) från Umeå.

Wirre skrev:
2223270 Är det på MC Donalds vid stora rondellen i Väsby som viska mötas eller? :)

Finns det något annat :7peta

Men svar ja det stämmer :tummenupp MCD vid stora rondellen brevid volvo/bilia/bra bil eller vad dom nu kallar sig :hihi

Ja det blev ju en kanon dag även fast martin inte vågade åka med :7peta

vår busschaufför vår busschaufför det är en man med hjärntumör :rofl

hur trevligt som helst trots att jag fick avvika litet tidigare :tummenupp
fick du några bra bilder lasse?

/P

Tackar för en mycket bra dag!
Grymt åka på underbara vägar. :Bugar

Jag plåtade lite iaf, så blev nån av bilderna bra så horar jag lite i TL-tråden sen.

:tuttar

PETER-STHLM skrev:
2229522 hur trevligt som helst trots att jag fick avvika litet tidigare :tummenupp
fick du några bra bilder lasse?

/P

tyvärr så snackade jag mer än jag fotade men några blev det :)

Wirre skrev:
2230254 Så du hann hem till festligheterna? :fyllisar Du fick inte alltför mycke stryk när du kom hem va? ;)

Bara lindrigt misshandlad :lol närå, gick hur bra som helst faktiskt! både trevlig hojtur och en trevlig fest, livet på en pinne :fyllisar

/P

Ja party å hojåkning e ju 2 saker man inet vill va utan :D

Själv knoppa ja in i soffan.. Utan utan fest.... Man kanske börjar bli gammal... :huvet

PETER-STHLM skrev:
2231174 Bara lindrigt misshandlad :lol närå, gick hur bra som helst faktiskt! både trevlig hojtur och en trevlig fest, livet på en pinne :fyllisar

/P

Wirre skrev:
2231611 Ja party å hojåkning e ju 2 saker man inet vill va utan :D

Själv knoppa ja in i soffan.. Utan utan fest.... Man kanske börjar bli gammal... :huvet

Psst! man kan inte bli gammal när man kör TL, berättade inte säljaren det för dig ? :va du har ju dessutom haft flera vilket betyder att du kan dra av 10 år minst :tummenupp

/Peter :fyllisar

Last edited:
Han ja köpte den av va ju typ 50, så man undrar ju hur gammal han e nu när han inte har nån TL :va

Tack för de uppmuntrande orden... Nu ska ja ta rullatorn å hämta lite kaffe :yoparty

PETER-STHLM skrev:
2234411 Psst! man kan inte bli gammal när man kör TL, berättade inte säljaren det för dig ? :va du har ju dessutom haft flera vilket betyder att du kan dra av 10 år minst :tummenupp

/Peter :fyllisar

Wirre skrev:
2235122 Han ja köpte den av va ju typ 50, så man undrar ju hur gammal han e nu när han inte har nån TL :va

Tack för de uppmuntrande orden... Nu ska ja ta rullatorn å hämta lite kaffe :yoparty

Ska inte denna träff göras om??? Jag köpte min TL den 12:e ju!!!

SÄG BARA TILL SÅ ÄR JAG DÄR!

Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back