J-Bone skrev:Har smågrejat lite i garaget i helgen.![]()
Nice som fan. Ska bli kul o få se din hoj i sommar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
J-Bone skrev:Har smågrejat lite i garaget i helgen.![]()

J-Bone skrev:Har smågrejat lite i garaget i helgen.
![]()
J-Bone skrev:Bra jobbat!
GAP-mod på gång?

J-Bone skrev:Jodå, bilder kommer. Lasse, så du är en klippa på att lägga glasfiberväv alltså? Jag har ett uppdrag åt dig isåfall, PM:a så kan jag berätta mera och så får du säga hur mycket du vill ha för jobbet, om du kan/vill alltså.
J-Bone skrev:Har smågrejat lite i garaget i helgen.
Akrapovic grenrör och mellanrör(burkar och fästen kommer senare, har en bakram att modda först)

WestW skrev:Dubbla slangar från bromscylindern eller enkel, vad är bäst?
På min TLS sitter det ju en enkel slang ner till ena oket och sedan går det en slang över till andra sidan.
Nu när jag ska skaffa nya slangar ska jag fixa en slang ner till det ena oket och en slang ner till det andra raka spåret? Dvs skippa att ha en enkel slang ner och köra med dubbla. Dvs raka vägen ner till båda oken?
Spelar det någon roll? Bara dyrare? Idiotiskt? hjälp![]()
TLRR skrev:Vägde på kul originalstötdämpare och fjäder = 5,24 kg
Wilbers Komplett = 2,65 kg
![]()
stabilt. kan tänka mig att min dämpare väger ungefär lika. 
TLRR skrev:Nice bilder "Benet" Men hur har du löst det med bromsljuskontakten ?
Sitter det en microbrytare i nya pumpen eller monterar du en hydraulisk kontakt.![]()

tl1000larsson skrev:Hmm klippa eller ej vet jag inte men "learning by doing" är kul![]()
Pm skickat
tl1000larsson skrev:Nu funkar bilderna![]()
Vad ska hända med den då![]()

PutteLiten skrev:Dubbla slangar ska vara bäst.
Jag har enkel på min, men det krävs en del bankörning för att det ska märkas skillnad. Och jag tror att det är pga detta som mina fadar lite på en varm bandag, men det tar ca 15 minuter in på körningen innan man känner något. Men då får man helt plötsligt ta i som in ihelvete för att få samma bromsförmåga som i början.
Vid tillfälle ska jag ändra på min hoj. Men det är riktigt lågprioriterat.

Vee-twn skrev:KaZ, får man fråga vad det är du har att göra?
)
priser på delar borde inte skilja då det skall vara samma båge?! De som väntar får se..
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |