WestW
.
PutteLiten skrev:För dem TL - Sporthoj.comare som inte är på TLP:
Jag funderar på att måla om hojen så här:
Vad tror ni,
flipp eller flopp??
Fixa nått gult bak på ankstjärten eller nått klistermärke som bryter av det helsvarta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
PutteLiten skrev:För dem TL - Sporthoj.comare som inte är på TLP:
Jag funderar på att måla om hojen så här:
Vad tror ni,
flipp eller flopp??
WestW skrev:Fixa nått gult bak på ankstjärten eller nått klistermärke som bryter av det helsvarta.
J-Bone skrev:Min är ganska tyst, det enda tickandet jag har kommer pga en avgasläcka i en skarv i en krök. Ganska vanligt faktiskt.
Angående olja har jag hittills kört Mobil1 helsyntet och vart supernöjd. Har precis servat igen och nu blev det en helsyntet från Shell.
PutteLiten skrev:Som Gul/Vitt TL Planet klister märken...
I övrigt ska humpen vara svart. En liten uppdatering nedan dock.![]()
J-Bone skrev:Det är så vackert så man blir tårögd
Snygga blås!
Nu får du ta och fixa snöskyffeln där bak och antennerna som sticker ut
Ett varningens ord... börja inte surfa på TLP för då är det kört. Man blir biten av att modda och sen finns det ingen återvändo![]()
Majk skrev:Snöskyffeln ska väck, har läst igenom hela tråden snart (framme vid sid 75) å fått en del ideer om hur jag vill ha det....en fråga bara undertray eller undertail vad är skillnaden (tänk på att jag är novice).
Antennerna ska vara kvar om du menar wheeliepinnarna som antagligen är till för passagerare men kan användas vid viss trickkörning.
TLP är ett måste men jag har lite mycket just nu ( det gula huset bakom min hoj på bilden, ska inredas = DYRT)
Ett varningens ord till er som wheelar långt ca 1 km TL:en ska tydligen tappa oljetrycket ( ej bekräftat men skulle ju vara synd om så sker ) vill gärna ha info på den punkten.
Vee-twn skrev:Hörrö, J-Bone! Har du bestämt dig för storleken på dreven än?
Tänkte skicka mina penningar via PayPal i dag!! Sedan är det bara att vänta på leverans...
J-Bone skrev:
Ett varningens ord... börja inte surfa på TLP för då är det kört. Man blir biten av att modda och sen finns det ingen återvändo![]()
J-Bone skrev:Ok... ska bestämma mig nu.![]()
PutteLiten skrev:Jag vill ju ha en "Ride review" på vad du nu väljer senare.![]()
J-Bone skrev:*Med antennerna så menade jag blinkarna.
*Undertray/Undertail är samma sak.
*Finns många som wheelar långt, länge och mycket med sina hojar på TLP, har inte sett att det skulle vara några problem med detta. Men fråga där så får man alltid mest och bäst info.![]()
TLRR skrev:För er som eventuellt är intresserade av Wilbers stötdämpare till hojen.Jag fick ett mail från Johan på Wemi att han blivit felaktigt informerad angående höjdjustering och hydraulisk fjäderförspänning.Det går inte att välja dessa options på dessa dämpare (640 och 641) pga. att slaglängden blir för kort.
Men är övertygad att den rockarändå,5 års garanti och mycket bra suport + att den är billigare än Öhlins.
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |