TL-tråden !

Status
Ej öppen för fler svar.
Visst är det väl så att HammerIt säljer wave skivor? Jag tror det iaf! Tornado eller nått sånt...

tl1000larsson skrev:
Så djävla coola :bow

Slurp! :)

En sådan hade jag velat ha, bak i alla fall. :)

Fram vill jag ha Braeking - fär de ska väll vara de bästa??
Jag har ju Brembo nu och man vill ju inte byta ner sig. Hur bling bling det än är. :)

Vee-twn skrev:
Ikväll är det FEST TL-bröder!!
:öl
Ha en trevlig kväll, det ska jag ialla fall!!
:banana

:öl :banana

Ta ett par för mig också ;)

Mmmmmm..... wave-rotors :drool

TLP är farligt.... så mycket bling, vill haaa :p

Last edited:
Riktigt coola skiver, men är det inte risk att de sliter beläggen fortare med dom kanterna?

Hallå Likasinnade

Hittade denna tråd för en tid sedan men ville inte kliva in i leken utan att vara uppdaterad , men det är många inlägg sedan starten så det tar sin tid att läsa alla. :crash

Tjuvar förbi några sidor å skriver en fråga, kommer uppdatera tills jag är klar.

Fråga packboxar i framgaffeln: Hur byta / själv eller lämmna in /ca pris på verkstad ?

Detta är kontentan av en del hårda nedlägg efter slangning/men som ej händer nuförtiden nu har man lärt sig :tummenupp

Ska man slanga som en kung får man slita pung :cool:

Välkommen till maffian! Har tyvärr ingen info om packboxarna...
Ser ut som att du har Ixil-burkar på? Hur gillar du dem?
Du har möjligtvis inte köpt hojen i Vetlanda?

Och du... sätt dit kutsen för 17! Att ta bort kutsen på en TLR är ju som att platta till häcken på J. Lo ;)

Last edited:
För dem TL - Sporthoj.comare som inte är på TLP:

Jag funderar på att måla om hojen så här:
Vad tror ni,
flipp eller flopp??

Bifogat

• gul_svart.jpg
    gul_svart.jpg
    80.3 KB · Visningar: 134
PutteLiten skrev:

Vad tror ni,
flipp eller flopp??

Jag säger flipp! :tummenupp
Har alltid gillat helsvart bakdel ... och sen är det ju inte alltför mycket långsamt gult heller... :D

J-Bone skrev:
Välkommen till maffian! Har tyvärr ingen info om packboxarna...
Ser ut som att du har Ixil-burkar på? Hur gillar du dem?
Du har möjligtvis inte köpt hojen i Vetlanda?

Och du... sätt dit kutsen för 17! Att ta bort kutsen på en TLR är ju som att platta till häcken på J. Lo ;)

Man tackar :bow Ixil-burkarna mullrar Gött, mörkare än polarens Devil som det förövrigt är skönt ljud i.
Jag köpte Kärleken i Forserum 3 mil från Jönnköping av en som heter Tommy, i juni tror jag det var den hade gått 540 mil å endast varit påställd i två månader sen den togs ut från Firma :tummenupp Nu har den gått 1500 mil Grymt med hoj det är min första å man börjar ju lungt :D Cutsen är av för att jag skjutsat min dotter som är 10 år hon tycker det är lika kul med hoj som jag ( annars är cutsen givetvis gjuten den tar man inte bort i onödan)

Majk skrev:
Man tackar :bow Ixil-burkarna mullrar Gött, mörkare än polarens Devil som det förövrigt är skönt ljud i.
Jag köpte Kärleken i Forserum 3 mil från Jönnköping av en som heter Tommy, i juni tror jag det var den hade gått 540 mil å endast varit påställd i två månader sen den togs ut från Firma :tummenupp Nu har den gått 1500 mil Grymt med hoj det är min första å man börjar ju lungt :D Cutsen är av för att jag skjutsat min dotter som är 10 år hon tycker det är lika kul med hoj som jag ( annars är cutsen givetvis gjuten den tar man inte bort i onödan)

Eller så gör man som jag, och åker med rensade Yoshimura så får man ett ännu trevligare ljud :rock

WestW skrev:
Eller så gör man som jag, och åker med rensade Yoshimura så får man ett ännu trevligare ljud :rock

Just det :crash jag hörde juh hur dom lät när vi va till markan :tummenupp var ju bara tvungen att fråga vad du hade för special det lät grymt.

PutteLiten skrev:

Vad tror ni,
flipp eller flopp??

FLIPP men en Suzuki logga i gult långt ner på det svarta skulle inte skada :tummenupp

Majk skrev:
FLIPP men en Suzuki logga i gult långt ner på det svarta skulle inte skada :tummenupp

Tackar!!

En del har tyckt att det behövdes något gult till, det kan nog göra susen med Suzuki där nere!

Bra idé. Måste jag phååtåshoppa :)

:tummenupp

Flipp, ser kanon ut !!

Hmm prat om ixildämpare ser jag, jag har ett par till TLS till Salu, pma mig om pris o info

Min TLr
ikväll i 0 gradit väder......
foto av Cbjorkman

Bifogat

• web1.jpg
    web1.jpg
    113.1 KB · Visningar: 163
Vee-twn skrev:
Ujujuj!!!
Det där är en vansinnigt bra bild!!
(Ok, motivet duger väl oxå...) :tummenupp

NU ÄR DEN AVSTÄLD....
så nu får man "börja" cykla nykter....

Status
Ej öppen för fler svar.
*/ ?>
Nyheter
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!