J-Bone
Ny medlem
TLRR skrev:Här är några bilder på min TLR innan bygget samt ett i garaget.HeHe få se om den blir sig lik igen.
Grymt fin! Hoppas ditt bygge är reversibelt, så att du kan få tillbaka henne i skicket som på bilden om du behöver.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
TLRR skrev:Här är några bilder på min TLR innan bygget samt ett i garaget.HeHe få se om den blir sig lik igen.
Macke skrev:Länken funkade inte för mig.....![]()
Ungefär samma här räckte med att provsitta en Ducati så tyckte jag att körställningen var för extrem plus att Ducati kostar x antal tusen mer. SP1:an har aldrig känts direkt aktuell att köpa, vet inte varför men så är det iaf. Sen var det nog att TL:en var den som tilltalade mig mest av övriga hojar, hade jag valt idag hade det inte varit lika lätt att välja mellan TL och RSV, har aldrig provkört RSV så vem vet? Antagligen hade jag valt en TL igen, för nu när jag har en så vill jag aldrig bli av med den.TLRR skrev:En fråga: varför valde ni just en TLR,och inte en Ducati eller SP 1 eller Rsv Mille. Mitt svar är att det är en väldigt bra sittställning och en motor som är skottsäker och kan trimmas till ett vettigt pris.

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |