Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chiefen skrev:Kan inte annat än att hålla med trots att jag föredrar S! Krom är PHETT!
Lite sådär off topic vill jag ändå påstå att den röda R:en är snäppet vassare. Fråga mig inte varför men en röd R ger mig nästan lite bula! hähä![]()
twinner skrev:Bara jag som är allergisk mot för mycket Krom....Krom ser plastigt ut,kolfiber och titan ska det vara:=)
Chiefen skrev:Den silverfärgade R:en var jela fet!!![]()
![]()
Iofs tycker jag inte att den blå/vita är ful på något sätt men det är kul med lite annorlunda färger. Visserligen är den med flames typ......bläääääää...men ändå...hahahah
Mer titan så skulle den va ok.Fredde83 skrev:Lite mörkare silver så hade den varit super!
Chiefen skrev:Nä nu %¤##@$!! Vad är det här för myteri?? Givakt manöver! Nu tar chiefen befälet här ser ni!![]()
![]()
![]()
J-Bone skrev:Blå/vit e ju klassisk Sucka rejsing långt innan GSXR750 var påtänkt![]()
Men jag kan hålla med till viss del, det blir nog någon egen lack för mej till vintern.![]()
TLRR skrev:Det här med vevaxlar o lager,R-en har oljekanaler från båda ändar (S-en har en oljekanal har jag för mig ) av veven plus att de är bättre flöde igenom på R-en.Vid trimmning rekomonderas lättare o starkare vevstakar samt balansering av vev.Blockhalvorna är det inget problem med om man inte överstiger 11500 rpm (riktiga varvtal då mätaren missvisar 10%)över dessa varvtal flexar blockhalvorna för mycket och risk för ras är påtagligt.
S-en är oxå kännslig för höga bakhjulskörningar,där i är nog det största problemet med skurna vevlager.Från och med årsm. -00 på s-en är vevhuset och oljekanalerna uppgraderade som på R-motorn.
Trevlig Midsommar![]()
![]()
TLRR skrev:Du tänker väl inte lacka om originalkåporna![]()
Eller har du skaffat räjsingkåpor ?
J-Bone skrev:Kingen har talat.
J-Bone skrev:Ska försöka hitta (gärna beggade och inpassade) räjskläder till henne.![]()
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |
![]() |
SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa
Sveriges MotorCyklister (SM... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |