TL-tråden !

Status
Ej öppen för fler svar.
Mingves skrev:
Tyvärr tror jag han hade alltid skivan där för rätt temp:(
Och om han köpt den efter 2500mil....då har den gått 2500mil utan skiva och med 65garders temp...det sliter gott på en motor...jag vet jobbar med motorutveckling..

Den går inte kallt! den tror att den gör det för temp givaren sitter på fel ställe :7peta

tlmartin skrev:
Ja det kunde väl man ge sig fan på :va man får väl tillvärka nåt av en ölburk eller så

måste man ha kedjeskydd nuförtiden?

dom sa inget när ja va inne å besikta i varje fall...

hade :)

Anton_Ljunghusen skrev:
Paj termostat på hojen mingves snackar om?
Hoppas verkligen inte det, för då skulle han i så fall kört 1000mil med paj termostat....

//M

Nu är min förbannade ram klar:=) Nu återstår bara pusslet och timmar i garaget.Lite jobbigt att man måste arbeta med sån försiktighet för att inte repa nylackade ramen:

twinner skrev:
Nu är min förbannade ram klar:=) Nu återstår bara pusslet och timmar i garaget.Lite jobbigt att man måste arbeta med sån försiktighet för att inte repa nylackade ramen:

Bilder, vi vill se bilder!! :)

Fredde83 skrev:
Bilder, vi vill se bilder!! :)

Kommer innom kort,ska bara ha tag på en kamera:=) Min är lite trasig.Tyvärr så man annat man ska göra också :mad: Vil helst vara i garaget 24/7 så man blir klar nångång :)

Last edited:
Började dagen med att monterar min mullerburkar :yoparty
Sen blev de en liten lätt premiär runda på 5mil med flickvännen.. :)

Edit: Här är den nytvättad och fin.

Last edited:
Tänkte det var ett dags för att lyfta upp att det finns en chatkanal för tl1000 på irq tl1000 @ quakenet

WHOOOOHOOOO nu är hjulen monterade och jag är nöjd som bara f#n mina förväntningar fullföljdes med helheten :tummenupp :tummenupp .
Den minsta familjemedlemen ska ju vänjas i tidig ålder för att åka tizzer eller. :tummenupp :tummenupp
Tyvär så har jag inte hunnit tvätta den före fotona tog man ni får hålla till godo endå :banana

Bifogat

• hojblå.jpg
    hojblå.jpg
    130.6 KB · Visningar: 61
  • maddis.jpg
    maddis.jpg
    140.7 KB · Visningar: 62
Last edited:
tlmartin skrev:
WHOOOOHOOOO nu är hjulen monterade och jag är nöjd som bara f#n mina förväntningar fullföljdes med helheten :tummenupp :tummenupp .
Den minsta familjemedlemen ska ju vänjas i tidig ålder för att åka tiller eller. :tummenupp :tummenupp
Tyvär så har jag inte hunnit tvätta den före fotona tog man ni får hålla till godo endå :banana

Snyggt som fan!!! Kom ihåg at putsa lite på röret:?=) :tummenupp :tummenupp :tummenupp :tummenupp

tlmartin skrev:
Den minsta familjemedlemen ska ju vänjas i tidig ålder för att åka tiller eller. :tummenupp :tummenupp

Snyggt! Är själv sugen på att göra något med fälgarna. Men vad vet jag inte riktigt, kanske svarta :)

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!