TL-tråden !

Status
Ej öppen för fler svar.
Nu.

Nu är TLR, min drömhoj såld, till förfogande för en Motard, men orsaken var delvis då det står en TLS kvar i garaget så får jag behålla de goda, och får en leksak att både köra asfalt och grusväg med...

Jag avundas er alla TLR ägare...:rolleyes:
 
rfb skrev:
2401927 Nu.

Nu är TLR, min drömhoj såld, till förfogande för en Motard, men orsaken var delvis då det står en TLS kvar i garaget så får jag behålla de goda, och får en leksak att både köra asfalt och grusväg med...

Jag avundas er alla TLR ägare...:rolleyes:
Har du lite svårt att bestämma dig? :7peta
 
Octofinger skrev:
2402014 Har du lite svårt att bestämma dig? :7peta

Skoja inte...min 4:e hoj denna sommar, men jag räknade ihop, jag tog lättkort när jag var 16, bilkörkort när jag var 21, och har haft 17 motorcyklar och 9 bilar...och jag är 26 år...:confused:

Bra eller dåligt? Vet inte, men har ett enormt behov av att testa nya grejer, det är tjusningen när man köpt något nytt och ska lära sig något nytt som är värd så mycket tror jag...

Men TLR och ZX7RR har varit mina drömhojar länge, men nu har jag haft TLR, och en preppad ZXR750 så det får räknas som nära nog...TL är dock den hoj jag hittills fastnat mest för, som en polare sade, du har ju haft den 6 veckor, den måste vara speciell...:D
 
Mycket folk som lämnat TL tråden och säljer sina hojar :va

Finns väl inget man kan ersätta TLen med..!?
 
Fredde83 skrev:
2404135 Mycket folk som lämnat TL tråden och säljer sina hojar :va

Finns väl inget man kan ersätta TLen med..!?
Tja, fast å andra sidan borde det väl bli nya TL-åkare istället?

Jag är glad att det fanns nån korkad nog att sälja sin TL till mig. :)
 
Benvinkel?

Är benvinkeln på TL 1000 väldigt jobbig?

Känns det som om fotpinnarna sitter på bakre hjulnavet eller har man dom mera direkt under sig?

Är nyfiken o sugen på en TL-fighter men vill inte sitta alltför obekvämt med mina stela ben.

Om man jämför med säg en Yamaha FZ1 eller R1:a hur förhåller sig TL´N jämfört med dessa beträffande fotpinnarnas placering?

Tacksam för svar från de som vet...
 
Ja ni pojkar o människor, jag har en liten fundering.

När jag kör, ja jag kör nu :), och släpper gasen, så börjar hon inte motorbromsa förrän vi 3500-4000 varv, innan dess så får hon lite bränsle så pass så att varven sjunker saaaakta.

Jag har provat o justera lite TPS men det gjorde ingen skillnad.
Jag har inte PC2:an inkopplad för den är utlånad.
Kan hända att jag kan få bort det med den.

Men är det nån som har nån annan ide??
 
Wooohoo!! Ricken har fått ihop hojen!! :banana :tummenupp

Tja, har ingen aning om problemet ...
 
En del blev över...

Jag meckade lite idag och en del blev över.. Vad sjutton ska denna del sitta? Jag lyfte på tanken bland annat. Ska den vara där?
IMG_1353.JPG
 
Jag var ute med ett gäng kompisar o åkte ikväll, har nyss kommit hem. O det verkar som om hojen får för mycket bränsle, den smäller o sprutar eld där bak. Nån som vet vad det kostar o få insprutningen professionellt justerad? Det står ju i boken att man ska ha nån jet nånting om jag inte minns fel. Den har jag inte, men jag har vakuum historien grejen. Men det kanske inte räcker? Tips?
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Back
Top