J-Bone
Ny medlem
Chiefen skrev:Ehh...OK...men kan du berätta vad det är för plastbit? hähä..![]()
Tänkte ni skulle lista ut det ju...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Chiefen skrev:Ehh...OK...men kan du berätta vad det är för plastbit? hähä..![]()
Ser ut som bokstaven "C" och om den var dyr vad kostar då inte hela jävla alfabetet??J-Bone skrev:Tänkte ni skulle lista ut det ju...![]()

Chiefen skrev:Ser ut som bokstaven "C" och om den var dyr vad kostar då inte hela jävla alfabetet??![]()
![]()
![]()


Haha. Skrattar och slår mig på knäna!J-Bone skrev:... nä, det e till gasvajern. kortar vridningen från 1/4 varv till 1/5 varv.![]()
Robban_C skrev:Chiefen:
Jag kollar på den där som jag laddade ner från nätet om kopplingen men det dröjer antagligen till imorrn kväll, har inte tillgång till filen just nu. Sen kan jag tala om hur jag skulle göra så får du själv avgöra vilket du vill gå på.
Tar o kollar imorgon här då ...hääh...ska åka hem till hojjen o pula lite några dagar nu..kanske ta en tur nu när det ska bli så fint väder *peppar peppar*Robban_C skrev:Haha. Skrattar och slår mig på knäna!![]()
Snabbgashandtag såldes av Hobbex och Classe i Sjön redan på 70-talet!![]()
Chiefen:
Jag kollar på den där som jag laddade ner från nätet om kopplingen men det dröjer antagligen till imorrn kväll, har inte tillgång till filen just nu. Sen kan jag tala om hur jag skulle göra så får du själv avgöra vilket du vill gå på.

Jag slantade idagJ-Bone skrev:hummel och gunny5: har fått era slantar! väntar tills allas kulor har kommit in.![]()
Majk skrev:Jag slantade idag![]()
När beställs boxarna och hur lång tid tar det att få hem dom ?
Vill montera NU![]()
/Majk
TL1000R skrev:Äntligen, nu har även Trygg-Hansa fattat att TL-cyklarna bör premieras..
Fick ny premie idag på 9500/år, hel/hel, 30 år, Sthlms innerstad!
Hoppas ni andra har samma flyt - happy hunting..![]()
J-Bone skrev:Vilken årsmodell?
Jag bor norr om stan, är 31, A-kort sedan -90, och betalar 14700 hos TH!?![]()
TL1000R skrev:Årsmodell -98
Fick först en premie på ~20.000, men det var en "förlängning" av tidigare premie. När de räknade om på "ny" premie - då landade den på ~9500.
Ring TH och be dem räkna på en ny försäkring - Good Luck!![]()
TL1000R skrev:Äntligen, nu har även Trygg-Hansa fattat att TL-cyklarna bör premieras..
Fick ny premie idag på 9500/år, hel/hel, 30 år, Sthlms innerstad!
Hoppas ni andra har samma flyt - happy hunting..![]()
också 30+ men har bara haft A-kortet sen maj -01J-Bone skrev:hummel och gunny5: har fått era slantar! väntar tills allas kulor har kommit in.![]()

tl1000larsson skrev:Hmm värt att kolla. Vet ej vad jag får än eftersom If inte kan räkna ut en premie på en hoj som är avställd :kocko

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |