Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
97'an har barnsjukdomar, men den funkar bra.Funderar starkt på att försöka hitta en TL. Många av mina Mc kompisar säger att jag ska akta mig för -97rna då dom har mängder av sk.barnsjukdomar.
Vad menas med detta eller är det skitsnack?
Kul!
Och hur fan hade du tänkt att vi skulle få tyst på honom nudå?!
tl1000larsson:
håller med octo klart att det funkar eftersom det finns uppvärmda handtag med ha en separat av/på knapp alt koppla så den endast får ström när tändningen är på![]()
Hmmm ... var det detta du fick medalj för Herr Larsson![]()
Jo, du upplyste om att det finns värmehandtag.
Ungefär som att upplysa om att det finns uran och sedan ta credit för att ha uppfunnit reaktorn![]()
Hmmm ... var det detta du fick medalj för Herr Larsson![]()
Jo, du upplyste om att det finns värmehandtag.
Ungefär som att upplysa om att det finns uran och sedan ta credit för att ha uppfunnit reaktorn![]()
trodde kopplingen var uppenbar men du kanske är lite trög![]()
Skämt och sido tror det kommer bli perfekt med en sådan "matta" som man har till handtagsvärmareborde gå att lossa klädseln och lägga den under kolla bara hur varm den blir ifall du måste lägga ett skydd emellan värmemattan och skumgummit
![]()
En beg sits är på väg fr en skrot (500och den ska vara i mint condition.
Handtagsvärmarna är beställda fr Touringbutiken. Jag har funderat lite över hur jag ska lägga in handtagsvärmarna i sadeln. tror nog att jag tar av hela överdraget så att jag sen kan lägga in värmarna snyggt och så att ja ska kunna dra kablarna snyggt. Kablarna bör kunna dras ner genom botten i sitsen och sedan anslutas (till batteriet eller på annan lämplig plats). Strömbrytaren kommer förmodligen att hamna i långt ner och ganska långt fram genom plasten strax under sitsen. Under värmarna kommer jag sannolikt att lägga någon form av reflektor typ formbar reflektor som man använder bakom radiatorer och "falska" öppna spisar. Har funderat på att lägga ett tunt skinn typ sämsskinn el dyl mellan värmarna och sitsens överdrag. Kanske lite skumgummi måste karvas bort så att sitsen form kan bibehållas.
aaaah!!!Jag kommer ju INGENSTANS med mitt bygge!! Nu får ni allt köpa nått av mig så man kanske blir klar med den till nästa år![]()
http://www.blocket.se/vi/17958812.htm?ca=11_s&last=1
(Bromskivorna fram har gått iväg)
![]()
kör fortare så blir det inte så många bilder![]()
Nu får du ge dig, är det den tölpen som är din bror?Byter nu helt ämne...
vtwin, hälsa på Ricken. Det är han som har hjälp mig så mycket när jag varit gipsad, b la har han duschat mig dagligen.
Ricken, hälsa på vtwin. Min brorsa.
Hörredu, Ricken, vem är det som kör ifrån dig så förbaskat när det börjar svänga i filmen, hihi?
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |