tl1000larsson
varför eller hur ?
De vita TLS:erna verkar felfria...måste va en bra färg!
Bara att lacka om grabbar, så ska ni se att det börjar lira![]()
har den ens lämnat garaget

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De vita TLS:erna verkar felfria...måste va en bra färg!
Bara att lacka om grabbar, så ska ni se att det börjar lira![]()

Meh, ligger kawwan före dig?!Här är ja in action, bilden e från Barakby förra onsdagen.
http://conseal.ath.cx/gallery2/main.php?g2_itemId=37847&g2_imageViewsIndex=1
Meh, ligger kawwan före dig?!
har den ens lämnat garaget![]()
Var va du på TL-åkningen häromveckan! Grabbarna från Muppsala dök ju upp så va vad din ursäkt ?
Skulle väl tro det!Var va du på TL-åkningen häromveckan! Grabbarna från Muppsala dök ju upp så va vad din ursäkt ?
![]()
skämt o sido,blir det nåt fint väder snart kan vi väl ta en åkning till. Men just nu står det som spön i backen...
Ser att ni bild spottar lite.. Här är jag på sviestad![]()

Skulle väl tro det!Var va du på TL-åkningen häromveckan! Grabbarna från Muppsala dök ju upp så va vad din ursäkt ?
![]()
skämt o sido,blir det nåt fint väder snart kan vi väl ta en åkning till. Men just nu står det som spön i backen...
menar du clear clutch cover ? dessa kåpor med plexi så man ser kopplingsplattan Hej Alla!
Undrar helt enkelt bara ifall någon sitter inne på lite delar till en tl 1000s.
Delar så som undertail, underkåpa, svartframlyckte skydd, tonatkåpglas eller vit baklampa?
Är väldigt inntesserad av att köpa nått av detta i så fall.
Och vad får man tag på open clutchbox har letat som en galning på tlzone men hittar dom inte någonstans!
tacksamm för alla svar![]()
open clutchboxmenar du clear clutch cover ? dessa kåpor med plexi så man ser kopplingsplattan
Är det någon som har provat att få i ett biltema gelbatteri Mått mm (lxbxh):151 x 87 x 133 Art nr:80-818 i sin tlr. Det sitter ett Mått mm (lxbxh):151 x 87 x 107 Art nr:80-816 och det orkar inte riktigt starta min hoj när det e kallt uteoch deet e ju fan alltid kallt i detta land
![]()
aa precis, hade inte riktigt koll på vad det hete![]()
Vilket försäkringsbolag är vettigast för TL1000? Jag har kollat runt en hel den men tänkte kolla även här efter tips. Billigaste jag fått är 6000:- halv/år

Vilket försäkringsbolag är vettigast för TL1000? Jag har kollat runt en hel den men tänkte kolla även här efter tips. Billigaste jag fått är 6000:- halv/år
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |