TL-tråden - v2 !

Okej. får testa. men kan man inte koppla in datorn och se vad det är för map som ligger på just nu?

japp, koppla upp datorn mot PCII'an och hämta upp mappen så kan du läsa om det finns en beskrivning inlagd. Du kan även göra 'compare' på den som ligger i för tillfället mot andra mappar så ser du hur mycket det diffar här och där.

Halloj!

Ingen som vet av några bullerpipor som dom vill sälja till mej ;) Har bara tråkiga orginalpipor :( Men det e inte värt att köpa nya heller

ebay....

Last edited:
Jag har en skinnjacka som jag inte tänker använda nåt mer, passar mig som är 175cm, 85kg.
Funkar för säkert för nån som är lite längre oxå.
Inga hårda skydd i den men det sitter några axel o armbågsskydd där som eg skulle ha bytts ut.
1000:-
IMG_8465.jpg

IMG_8464.jpg

Jag har en skinnjacka som jag inte tänker använda nåt mer, passar mig som är 175cm, 85kg.
Funkar för säkert för nån som är lite längre oxå.
Inga hårda skydd i den men det sitter några axel o armbågsskydd där som eg skulle ha bytts ut.
1000:-

Du får 1500:- för den gaygrönaklädhängaren!!! :tuttar:yoparty:banana

japp, koppla upp datorn mot PCII'an och hämta upp mappen så kan du läsa om det finns en beskrivning inlagd. Du kan även göra 'compare' på den som ligger i för tillfället mot andra mappar så ser du hur mycket det diffar här och där.
Okej ska testa det någon dag. men dom som du hittade här nu så den som skulle passat bäst är ju den som heter:
M303-506 European Model with Yoshimura slip-ons and stock or aftermarket air filter

Hur funkar sån här TRE?

Åke kanske kan berätta? :krama
:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana

TRE-modd tar bort tändförskjutningen på låga växlar och delgas. Ger en jämnare gång i stadstrafik, jämnar ut hickan vid start och motorbromsen blir mjukare.

Jag har tänkt köpa TRE GI PRO på bikersneed för 1295kr till min TLR

Hur funkar sån här TRE?

Åke kanske kan berätta? :krama

:banana:banana:banana:banana:banana:banana:banana

TRE hmmmphf :stop Jag ska TREEEEEEEEEEEEEEA dig mitt på huvvet :argpådato lillspiggen

Den frågan är så jevla tröttande att svara på vart eviga gång man går in i den här tråden, "Putte Liten" klistra in svaret på första informationssidan då det är den häftigase och värsta trimningen man kan göra på en TL :D:)

:yoparty:D

Last edited:
Hej Ricken
Tyvärr tror jag den e för liten.2 m lång o drygt 100 kg..........................
Tack en då!!!

RgOlsson...Köp en gipro...vilken skillnad.Funkar kanon.
M V H Tomas:yoparty

Last edited:
Hej Ricken
Tyvärr tror jag den e för liten.2 m lång o drygt 100 kg..........................
Tack en då!!!

Det var mer en allmän undran då du sa att du skulle ha nåt gult om jag inte minns fel? :)

Den frågan är så jevla tröttande att svara på vart eviga gång man går in i den här tråden, "Putte Liten" klistra in svaret på första informationssidan då det är den häftigase och värsta trimningen man kan göra på en TL :D:)

Meh, det är ju kul att se alla få dådimpen av att besvara den frågan vart 5 sida eller så :hihi :yoparty

Hej Ricken
Tack en då!!!

Ja tänkte köpa den här.
http://www.bikersneed.se/SpeedoH/ATRE.htm

sen en annan fråga.
Såg att det är en del som bytat kopplings fjädrar, antar att det är för slirande koppling, och undrar var man kan köpa fjädar på internet? någon svensk sida?

Last edited:
Tänkte bara säga att tidningen 'super streetbike' söker blingade TLR:er.

Bild till:ssbmail@sorc.com

Text som ska vara med i mailet:

Your age:
Miles done:
Mods:
Best upgrade:
Favorite aspect:
Anything else:

/N

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...