Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det ser nästan ut som en lagning..Biker_boy skrev:söt rinning lr vad det nu är där i kanten....föresten
Biker_boy skrev:söt rinning lr vad det nu är där i kanten....föresten vem lacka den åt dig....hoppas du köpte färgen på lackbutiken
Biker_boy skrev:a men jag fråga vart du har köpt färgen också?.....lr har du köpt den på okq8?
Biker_boy skrev:haha presis det svar jag ville ha ...ja men det finns ju bara 2 i luleå lackbutiken lr hellgrens ...vilken av dom?

. Hoppas på UA vid besiktningen, men vi får se. Ska lägga upp bilder när den är helt klar, så folk kan tycka till (många kommer säkert inte att gilla den alls
). Budgeten har varit mediåker så här är det inga R1 rövar och slip-on (ännu)...Dr.EVIL skrev:Nya stålomspunna bromsslangar (och en koppling) införskaffade![]()
Samt en st skyddsmask 90 att ha som kåpa fram. (Ja jag vet att jag inte är först men skyddsmask rulez)

MR Z skrev:Fan vilken cool gasmask!!! Ett tips: TLR´n har ju maffiga 6-kolvs ok fram. Men de syns knappt när de är svarta, därför har jag lackat mina till guld precis som Gixxer 1000-01 bla har. Det blev superläckert!
ozeo skrev:fixa kuts eller vad de heter så ser den kanske lite smidigare ut![]()
sen domdära lysena såg alldeles för ljusa ut..skulle fixat nå mörkt(rökfärgat) plexiglas som du kan sätta dit o ta bort enkelt .
styret ser lite mycke framåtvinklat ut eller ska de va så?
annars så![]()
vilket jag gillar. går ju att ändra om man vill.yonsson skrev:Den blev nice du! Men det viktigaste på en twin är väl ljudet
-Det är väl orginal pga besiktningen kom jag på
Fin som fan annars!
det är nästa sak på listan... synd att dom e så dyra 
ozeo skrev:gjut en egen kuts i glasfiber![]()
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |