Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Kan inte heller se någon tjuvstart men funktionären har ju bara en enda sak att hålla koll på så hur de kan göra fel kan man ju undra![]()
På Falkenberg hade de någon typ av lampor till höger när man startade. Någon som vet vad det var för lampor? Kändes som att de var till för registrera tjuvstarter på något vis.
Kanske dags för arrangörerna att införa video på starten så inte fler race blir förstörda. I 250GP kan detta direkt påverka vem som vinner SM då det är så jämnt. Tur att jag blir glad vem som än vinner men någon kommer att vara riktigt besviken.
På videon som länkades kunde jag inte se startljusen öht, hur kan man då avgöra om det är tjuvstart baserat på den?
Annars kan jag inte se något. (tips tryck HD kvalité och fullskärm så man ser bättre).
OM du klickar på filmen så att du får upp ett nytt YouTubefösnter så kan du byta till HD på den sidan. Direktlnken är inte HD.Var gör man det??
OM du klickar på filmen så att du får upp ett nytt YouTubefösnter så kan du byta till HD på den sidan. Direktlnken är inte HD.
Vilket är vad jag tror skedde i detta fallet. Kihlanders hoj draggade på kopplingen och man ser att han rör sig lite, stannar och sedan går starten.Nu vet jag inte alls i det här fallet, men man kan tilldömas tjuvstart om du inte står absolut still i rutan med, har själv råkat ut för det två ggr![]()
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |