Fick ett pboblem nu sen jag monterade uppsamlingskärl på min yz.
När man startar den så stannar den typ efter 1sec och fortsätter så till den är lite varmare.
Lika dant baktänder den mer nu oxå.
Kan de ha något med att jag tagit alla slangar från förgasaren och monterat dom på uppsamlingskärlet??
När man startar den så stannar den typ efter 1sec och fortsätter så till den är lite varmare.
Lika dant baktänder den mer nu oxå.
Kan de ha något med att jag tagit alla slangar från förgasaren och monterat dom på uppsamlingskärlet??
