Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mattias skrev:Men går ränderna verkligen ur då?
Skulle inte tro det då den åkte hela vägen in i maskin hallen i ett slutet släp, jag har iof stått och mekat så passerande golfare sett mig, men jag skulle snarare tro att det är några amatörer som bara bröt sig in och hoppades på att hitta nått värdefullt, att det sen stog en hoj där var väl en bonusÅsa #96 skrev:Kan ju oxså vara någon som sett dig köra dit och ställa hojen. Världen är ju inte SÅ himla stor... Och din hoj sticker ju ut en del på vägarna![]()
kajlyl skrev:Skulle inte tro det då den åkte hela vägen in i maskin hallen i ett slutet släp, jag har iof stått och mekat så passerande golfare sett mig, men jag skulle snarare tro att det är några amatörer som bara bröt sig in och hoppades på att hitta nått värdefullt, att det sen stog en hoj där var väl en bonus![]()
Att hojjen sticker ut!? ..ska jag ta det som en komplimang![]()
kajlyl skrev:Lokke, gör mig inte så mycket själva stölden, jag har nyss flyttat mitt in i stan, så jag klarar mig utan den, och race sesongen börjar lida mot sitt slut ...hade t.o.m. börjat ragga köpare!
Men att missa knutstorp!!! AGGHHEE!!!!!!!Död åt tjuvarna!!!!
Mattias skrev:Men går ränderna verkligen ur då?
Tack, men mina 10, har satt sina spårÅsa #96 skrev:Klart att du ska ta det som en komplimang.![]()
Vad blir det för hoj till nästa säsong då?
kajlyl skrev:Tack, men mina 10, har satt sina spår![]()
Till nästa år så blir det antagligen en liten driftsäker 600, så då får du se upp... (ne, allvarligt.. jag har bara haft singel-olyckor)![]()
Eller kanske en räser om jag orkar det...
Men på knutstorp ses vi, med eller utan hoj!
får väl se vad mina varvtider hade räckt till![]()
Yes!Åsa #96 skrev:Du hade hojen helförsäkrad va?
kjellf skrev:Det där med tjuvar är lite underligt.
Varför är vi förbannade över vissa och hyllar andra? I vissa trådar på sporthoj.com hyllas personer som har suttit inne för hojstölder.
//K
Ylle skrev:Jag fattar heller inte det. En gång tjuv alltid tjuvDet är helt oförlåtligt. Jag vet vem du menar och det var inte bara "några" hojar heller.
kajlyl skrev:Yes!
På fassan(döda mig inte nu) ...så självrisken finns i stortsätt inte![]()
Men som sagt, dom kunde gått ha väntat en vecka![]()
Vi bor på samma adress så det spelar väl ingen större roll... Stöldanmälan är gjord, så nu får vi se vad IF säger!Gustav1 skrev:Har din far anmält stölden då?
Eller bor ni på samma adress är det ju skit samma.
kjellf skrev:Det där med tjuvar är lite underligt.
Varför är vi förbannade över vissa och hyllar andra? I vissa trådar på sporthoj.com hyllas personer som har suttit inne för hojstölder.
//K
McB skrev:Driver du med mig eller? Hur förbannat inskränkt får man lov att bli? Skrämmande att det finns folk med sådana åsikter.
kajlyl skrev:Yes!
På fassan(döda mig inte nu) ...så självrisken finns i stortsätt inte![]()
Men som sagt, dom kunde gått ha väntat en vecka![]()
Vad har jag att vara rädd för??gs500e skrev:Ööööhm... Jag vill inte verka paranoid men det är ett känt faktum att bolagen har folk som kollar forum som detta för att hålla koll på klotade bågar. Så om ditt bolag har en "agent" som läser detta forum så vet de att de ska hålla koll efter en stöldanmälan rörande en väldigt speciell hoj försäkrad på en äldre man hemmahörande i ett visst område.
Bli inte helt förvånad om de trilskas med dig och höjer självrisken rejält eller till och med nekar dig ersättning.
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning
I samband med MotoGP-racing... |