Tjena, bromsarna började tjuta på xr:en före nån månad sen utan synbar anledning. Trodde det var biltemabeläggen så jag köpte nya SBS-belägg men det vart inte bättre. Nån som har nån idé om vad det kan vara? kan det vara skivan som börjar bli dålig eller nåt annat?
Mvh
Micke
Mvh
Micke