Tjohoo, det blev affär!!!! (RSV-R)

BridgeMill

SSEMSE #10592
Gick med
26 Nov 2005
Hoj
Aprilia RSV MILLE R -00 Race
Det blev affär idag. Ska köra och hämta skönheten på Onsdag. Ska gå och lägga mig nu och sova till onsdag. En Apirlia RSV MILLE R -00. F-N VAD BALLT!!!!!!!

Kan det inte bli onsdag..... NU!!!!!

Edit: Glömde bilden (mobil)

Bifogat

• 2008 Sunny Beach 001.jpg
    2008 Sunny Beach 001.jpg
    77.3 KB · Visningar: 354
Last edited:
Man får gratulera, det är kul hojar...får se vad du tycker om skillnaden i pulver jämfört med gamla kawan. :)

/J

Jag minns känslan då jag slog till på min flörsta hoj någonsinn, en R1a...EN RETTA!!! Hojen jag hade läst och drömt om sedan jag var 20. Nu hade jag DEN hojen. JAG hade en sådan!!! Jag var lyrisk rätt länge. Nu när jag börjat köra på bana har jag förstått dess potential oxå, går at köra i princip hur snabbt som helt med den, bara föraren är tillräckligt skickling. Och jag har insett att hojen är inte begränsningen utan föraren.

Jag har länge känt ett motstånd till karaktären i en V-twin, men nu tycker jag att jag hittat hem. Köpte en TL1000 för en dryg vecka sedan. Grymt skönt att vrida på fullen och få lite effekt tan att motorn ylar som en varg med kåtslag. Ofta så kör jag i 4an och tänker att det nog finns en växel till men då finns det ju TVÅ, jag blir lika förvånad varje gång.
Det kanske blir en Aprilia nästa gång, det finns ju inte så mycket att välja på om man inte vill ha en Ducce.

Gött mos! Såg nu att bakramen redan är bytt till ME, passar ju dig som handsken:tummenupp Hoppas du får måånga sköna mil i den bästa tänkbara Italienska hojen (nä, jag är inte partisk. Det kallas upplyst :tungan )

Hur trimmade du din ZX-9R så den fick de siffrorna? Luktar liiiite fantasisiffror :tungan
Fram med papper bara ;)

Hård i affärer?

Tat lugnt och njut, mycket vrid och inte så höga varv men lika hög fart. Byt tänk!
Grattis! Toyman.

Hur trimmade du din ZX-9R så den fick de siffrorna? Luktar liiiite fantasisiffror :tungan
Fram med papper bara ;)

Inga konstigheter, och man ska även beakta att den var bänkad i bromsbänk med ramair...

vad blev priset

61 000, lite för mycket tycker jag egentligen, men ibland måste man följa hjärtat...

Tat lugnt och njut, mycket vrid och inte så höga varv men lika hög fart. Byt tänk!
Grattis! Toyman.

Tro mig, jag tar det väldigt lugnt efter olyckan i höstas, jag e liksom rädd om mitt liv....

Last edited:
Grattis till hojen :tummenupp

Jag har dock en fråga. Hur kommer det sig att valet föll på en aprilia? För en ninja, t ex av samma årsmodell är väl både billigare o har lite extra kräm. Sen är jag själv intresserad av faktiskt en aprilia till nästa hoj då men undrar hur du gick till väga när du valde! :)

återigen grattis till en schyst hoj!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...