Tjohoo, det blev affär!!!! (RSV-R)

jo men vad gör man när man är sugen grattis till den nya hojen

Inga konstigheter, och man ska även beakta att den var bänkad i bromsbänk med ramair...
mhhhh men när man är sugen så är man

61 000, lite för mycket tycker jag egentligen, men ibland måste man följa hjärtat...

Tro mig, jag tar det väldigt lugnt efter olyckan i höstas, jag e liksom rädd om mitt liv....

va priset inte lite högt?

Jo som jag skrev ville jag ha ner det några tusen till, men det va omöjligt. Dom begärde 70 000 från början. Och priserna hos handlarna brukar ju vara ett par tusen högre än om man handlar privat. Om nu försäljaren var ärlig mot mig så tjänade dom bara tusen spänn på denna affären.

Jag är i alla fall jätte glad för köpet!!

Om du har tänkt att ha kvar hojen så spelar väl inte priset så stor roll?
Tror iofs inte att hojfirman bara tjänade 1000:- på denna hoj, men det spelar ju ingen roll för dig, eller hur?
Grattis till en riktigt fin hoj! :)

Om du har tänkt att ha kvar hojen så spelar väl inte priset så stor roll?
Tror iofs inte att hojfirman bara tjänade 1000:- på denna hoj, men det spelar ju ingen roll för dig, eller hur?
Grattis till en riktigt fin hoj! :)

Ungefär så jag själv resonerar, Jag har kört tio mil sen jag hämtade den. Vilken underbar skapelse!!!

Bifogat

• 2008 Sunny Beach 005.jpg
    2008 Sunny Beach 005.jpg
    91.7 KB · Visningar: 99
  • 2008 Sunny Beach 006.jpg
    2008 Sunny Beach 006.jpg
    87.8 KB · Visningar: 97
Det enda jag inte gillar med den är ljuddämparen, har aldrig gillat Leo Vince. Jag har tittat på Mivv GP dämpare, jag tycker den ser helt ok ut. Men hur e kvaliten? Ljudet?

Vad tror ni om det? Kan köpas i danmark för ca 4000 om jag inte minns fel...

Bifogat

• A001L2S_a.jpg
    A001L2S_a.jpg
    83.6 KB · Visningar: 67
Det enda jag inte gillar med den är ljuddämparen, har aldrig gillat Leo Vince. Jag har tittat på Mivv GP dämpare, jag tycker den ser helt ok ut. Men hur e kvaliten? Ljudet?

Vad tror ni om det? Kan köpas i danmark för ca 4000 om jag inte minns fel...

Säger bara en sak KÖP!

Hade jag fått på MIVV slip-on på mitt helsystem så hade jag köpt dem.. Om du vill ha lite råare vassare ljud så köp titanium istället för kolfiber :yoparty , då kan du skrata åt rad4or och 90 graders v-twinar för att de har så ynkligt ljud i sina hojar :tummenupp

Nu vet jag inte om du har tänkt lacka om hojen eller dylikt(tänker på bilden)... den e snyggast som den är orginal!

Näe, hade den varit det hade han inte köpt.. Hrm, man får likväl betänka att R:en betingar et "aningens" högre grundpris med tanke på en hel del smaksiga komponenter.. Bara fälgarna kostar som en halvskabbig hoj..

Som sagt jag har aldrig gjort en bra hojaffär men har varit glad ändå, grattis BridgeMill.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT