BridgeMill
SSEMSE #10592
Gött mos! Såg nu att bakramen redan är bytt till ME, passar ju dig som handskenHoppas du får måånga sköna mil i den bästa tänkbara Italienska hojen (nä, jag är inte partisk. Det kallas upplyst
)
Precis

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gött mos! Såg nu att bakramen redan är bytt till ME, passar ju dig som handskenHoppas du får måånga sköna mil i den bästa tänkbara Italienska hojen (nä, jag är inte partisk. Det kallas upplyst
)
Inga konstigheter, och man ska även beakta att den var bänkad i bromsbänk med ramair...
mhhhh men när man är sugen så är man
61 000, lite för mycket tycker jag egentligen, men ibland måste man följa hjärtat...
Tro mig, jag tar det väldigt lugnt efter olyckan i höstas, jag e liksom rädd om mitt liv....
va priset inte lite högt?
Om du har tänkt att ha kvar hojen så spelar väl inte priset så stor roll?
Tror iofs inte att hojfirman bara tjänade 1000:- på denna hoj, men det spelar ju ingen roll för dig, eller hur?
Grattis till en riktigt fin hoj!![]()
Ungefär så jag själv resonerar, Jag har kört tio mil sen jag hämtade den. Vilken underbar skapelse!!!
Det enda jag inte gillar med den är ljuddämparen, har aldrig gillat Leo Vince. Jag har tittat på Mivv GP dämpare, jag tycker den ser helt ok ut. Men hur e kvaliten? Ljudet?
Vad tror ni om det? Kan köpas i danmark för ca 4000 om jag inte minns fel...
va priset inte lite högt?
Inte så lite heller
Och när du får den av släpet blir den ännu roligare at köra runt med... Jag har kört tio mil sen jag hämtade den. Vilken underbar skapelse!!!
Och när du får den av släpet blir den ännu roligare at köra runt med![]()
Näe, hade den varit det hade han inte köpt.. Hrm, man får likväl betänka att R:en betingar et "aningens" högre grundpris med tanke på en hel del smaksiga komponenter.. Bara fälgarna kostar som en halvskabbig hoj..
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |