TJOHO!!!! Säsongen är igång! Falken på onsdag!!!

Kallt blött och ruggigt i Skåne, är det torrt och varmt i Falkenberg?

Oj oj oj vilken kväll!!!! Strålande sol och VARMT!!! Långkalsonger var ett DÅLIGT val! Ingen klotade och allt var perrfeckt! Hade det inte varit för ett par långsamma traktorförare vid namn Jorpes och Hjalmarsson samt SENIOR-förare som Lawner och igelhammar (som ju alltid är i vägen för oss ELIT-förare) så hade 46:orna suttit som en smäck!!!:fakta

Rejnäs och Spyan såg jag jag aldrig till. Men det blir ju lätt så, snabba förare ligger och cirkulerar i samma tempo = man ser dem aldrig!:fakta

Oj oj oj vilken kväll!!!! Strålande sol och VARMT!!! Långkalsonger var ett DÅLIGT val! Ingen klotade och allt var perrfeckt! Hade det inte varit för ett par långsamma traktorförare vid namn Jorpes och Hjalmarsson samt SENIOR-förare som Lawner och igelhammar (som ju alltid är i vägen för oss ELIT-förare) så hade 46:orna suttit som en smäck!!!:fakta

Rejnäs och Spyan såg jag jag aldrig till. Men det blir ju lätt så, snabba förare ligger och cirkulerar i samma tempo = man ser dem aldrig!:fakta

kolla in under bilderforumet, har lagt upp lite bilder på er, har många fler ifall ngn inte kom med, hojta till isf:)

hehe,du körde bra idag,fast, är man 48 år och har ho0ppat runt på samma vrak i 3 säsonger med alla grevens kittgrejor så ska man köra 46:or,att du bara höga 47:or är då pinsamt.:hihi
bra shakedown med vurppotens gjorde dagen rolig.:)

Oj oj oj vilken kväll!!!! SENIOR-förare som Lawner och igelhammar (som ju alltid är i vägen för oss ELIT-förare) så hade 46:orna suttit som en smäck!!!:fakta

Som jag sa förut när jag är lika gammal som dig så....... :arsele

hoppas på bra vänder på tisdag då blir det torpet.....

Som jag sa förut när jag är lika gammal som dig så....... :arsele

hoppas på bra vänder på tisdag då blir det torpet.....

Ja, det vor väl för fan underligt om du inte skulle ligga före mig när jag är 80!

Torpet på tisdag säger du.... Hmmmmmmm.....

Idag var det ganska lååångt ifrån 46or... O Mozzberkk fick faktiskt köra om utan "kontakt" idag.

Ni som vet. Hjalmarsson sa om om TTX dämpare eller vad det heter -"Det är bara skit". O han verkar ha rätt. Den tuggar sönder bakdäck på 15 minuter, hur man än skurvar på den!!!!!

Man kanske skall skruva den åt rätt håll :rolleyes:
Fel däckblandning?
Och hur kan du erkänna att du blir frånkörd av Mozz? Eller blir han farligt snabb i år Farbrorn?

Idag var det ganska lååångt ifrån 46or... O Mozzberkk fick faktiskt köra om utan "kontakt" idag.

Ni som vet. Hjalmarsson sa om om TTX dämpare eller vad det heter -"Det är bara skit". O han verkar ha rätt. Den tuggar sönder bakdäck på 15 minuter, hur man än skurvar på den!!!!!

Last edited:
Och hur kan du erkänna att du blir frånkörd av Mozz? Eller blir han farligt snabb i år Farbrorn?

Erik har fått en fin uppfostran och vet att man ska öppna dörrar åt äldre!

Och jag har alltid varit farligt snabb! Problemet har varit att de flesta har varit farligt snabbare!

Nyheter
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år

Italienska motorcykeltillve...

Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick