GSXR1100R
The older i get the faster i was
Kallt blött och ruggigt i Skåne, är det torrt och varmt i Falkenberg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
OrättvistStrålande solsken![]()
Men nu har det spruckit upp även i sydJag tänkte också samma tankte... inte f*n kan det vara så fint väder i Falkenberg när det är såhär tradigt i Malmö.... men tydligen![]()
Oj oj oj vilken kväll!!!! Strålande sol och VARMT!!! Långkalsonger var ett DÅLIGT val! Ingen klotade och allt var perrfeckt! Hade det inte varit för ett par långsamma traktorförare vid namn Jorpes och Hjalmarsson samt SENIOR-förare som Lawner och igelhammar (som ju alltid är i vägen för oss ELIT-förare) så hade 46rna suttit som en smäck!!!
![]()
Rejnäs och Spyan såg jag jag aldrig till. Men det blir ju lätt så, snabba förare ligger och cirkulerar i samma tempo = man ser dem aldrig!![]()
Oj oj oj vilken kväll!!!! Strålande sol och VARMT!!! Långkalsonger var ett DÅLIGT val! Ingen klotade och allt var perrfeckt! Hade det inte varit för ett par långsamma traktorförare vid namn Jorpes och Hjalmarsson samt SENIOR-förare som Lawner och igelhammar (som ju alltid är i vägen för oss ELIT-förare) så hade 46rna suttit som en smäck!!!
![]()
Rejnäs och Spyan såg jag jag aldrig till. Men det blir ju lätt så, snabba förare ligger och cirkulerar i samma tempo = man ser dem aldrig!![]()
Jag tänkte också samma tankte... inte f*n kan det vara så fint väder i Falkenberg när det är såhär tradigt i Malmö.... men tydligen![]()
Oj oj oj vilken kväll!!!! SENIOR-förare som Lawner och igelhammar (som ju alltid är i vägen för oss ELIT-förare) så hade 46rna suttit som en smäck!!!
![]()
Som jag sa förut när jag är lika gammal som dig så.......![]()
hoppas på bra vänder på tisdag då blir det torpet.....
![]()
Idag var det ganska lååångt ifrån 46or... O Mozzberkk fick faktiskt köra om utan "kontakt" idag.
Ni som vet. Hjalmarsson sa om om TTX dämpare eller vad det heter -"Det är bara skit". O han verkar ha rätt. Den tuggar sönder bakdäck på 15 minuter, hur man än skurvar på den!!!!!
Och hur kan du erkänna att du blir frånkörd av Mozz? Eller blir han farligt snabb i år Farbrorn?
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |
![]() |
Full fart på Bike Trollhättan-dagarna
Just nu har portarna öppnat... |
![]() |
MV Agusta inför fem års garanti
MV Agusta tar ett nytt steg... |