Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hellst av allt skulle jag vilja åka på din gixxer 1000, om du lovar att du kör som ett svin[PlastRaket] skrev:Välkommen!
Det skule va kul att veta vilken hoj du helst skulle vilja åka med på, en vanlig hoj eller en tandemhoj![]()
BIM skrev:Hellst av allt skulle jag vilja åka på din gixxer 1000, om du lovar att du kör som ett svin![]()
Crille skrev:Alla vill åka på en riktig hoj som gixxer 1000![]()
Såja.. Det här är inte spraydateBIM skrev:Hellst av allt skulle jag vilja åka på din gixxer 1000, om du lovar att du kör som ett svin![]()
Zlide skrev:
Inte jag. Men jag kör gärna ifrån en med min touringtomtehoj![]()
Vad har du för knep för att få gixxerföraren att släppa gasen då? Eller har du någon slags Bond-harpun i fronten på Fazern så du kan skjuta gixxern i sank?Zlide skrev:
Inte jag. Men jag kör gärna ifrån en med min touringtomtehoj![]()
Du får gärna åka med, men jag har inga fotpinnar bak så det blir säkert en spännande resaBIM skrev:Hellst av allt skulle jag vilja åka på din gixxer 1000, om du lovar att du kör som ett svin![]()
[PlastRaket] skrev:Vad har du för knep för att få gixxerföraren att släppa gasen då? Eller har du någon slags Bond-harpun i fronten på Fazern så du kan skjuta gixxern i sank?
Annars så förstår jag inte hur du kan köra ifrån en gixxer, fast det är kanske bara en våt dröm![]()
BIM skrev:Hej på er alla!
Är en glad och positiv tjej utan hoj..men åker gärna bakpå![]()
Funker Vogt skrev:Kurvig väg? Bättre förare på Fazern? Fråga TKS, han har ju hängt av en R1:a med sin Yamaha Xt600 på kurvig väg.![]()
![]() |
Stark Varg EX, en smygande ninja!
Nu har jag och Varg EX hunn... |
![]() |
BMW presenterar Vision CE
I samband med IAA Mobility ... |
Honda lanserar elmotorcykeln WN7
Honda har presenterat eldri... |
|
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|