Tjoho, ny tjej på sh..

[PlastRaket] skrev:
Välkommen!
Det skule va kul att veta vilken hoj du helst skulle vilja åka med på, en vanlig hoj eller en tandemhoj :tomten
Hellst av allt skulle jag vilja åka på din gixxer 1000, om du lovar att du kör som ett svin :hihi
 
Zlide skrev:


Inte jag. Men jag kör gärna ifrån en med min touringtomtehoj :tomten
Vad har du för knep för att få gixxerföraren att släppa gasen då? Eller har du någon slags Bond-harpun i fronten på Fazern så du kan skjuta gixxern i sank?
Annars så förstår jag inte hur du kan köra ifrån en gixxer, fast det är kanske bara en våt dröm :D

BIM skrev:
Hellst av allt skulle jag vilja åka på din gixxer 1000, om du lovar att du kör som ett svin :hihi
Du får gärna åka med, men jag har inga fotpinnar bak så det blir säkert en spännande resa :) och det där med att köra som ett svin, det kan jag nog bara garantera att jag gör, det hade varit mycket värre om du hade bett mig köra snällt och ordentligt
 
[PlastRaket] skrev:
Vad har du för knep för att få gixxerföraren att släppa gasen då? Eller har du någon slags Bond-harpun i fronten på Fazern så du kan skjuta gixxern i sank?
Annars så förstår jag inte hur du kan köra ifrån en gixxer, fast det är kanske bara en våt dröm :D

Kurvig väg? Bättre förare på Fazern? Fråga TKS, han har ju hängt av en R1:a med sin Yamaha Xt600 på kurvig väg. :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top