DieselDoris
Gangster rap made me do it
Lev på apelsinjuice och cigg i 2 veckor så ska du se att du blir av med dom där 10 kg fort som fan. Funkade för migFreppa skrev:Jag kommer tappa 10 kilo på 15 veckor.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lev på apelsinjuice och cigg i 2 veckor så ska du se att du blir av med dom där 10 kg fort som fan. Funkade för migFreppa skrev:Jag kommer tappa 10 kilo på 15 veckor.
andersbrink skrev:<edit>Btw, gå ner 10 kilo samtidigt som du tränar..? Well, huvudsaken du inte fuskar med maten efter träningen. </edit>
Alltså, kroppen vill ha, låt säga, 3 500 kalorier om dagen. Du ger den bara 2 500. Då tvingas den att käka av sig själv. Den kommer att ta en del från fettdepåerna och en del från musklerna. Det är ingen omöjlighet att öka muskelmassan under diet, men du får träna grotekst hårt för att lyckas. Och du kommer att misslyckas ändå, btw, för att du kommer att gå sönder av kombinationen hård träning/otillräckligt med mat. Ok?Freppa skrev:Nu är inte jag så insastt i träningens hemligheter, men varför är det så omöjligt? Jag satsar på att träna på morgonen innan jobbet, äta en stadig frukost (Gröt och rågbröd) och sedan äta en vanlig lunch och lätt middag. Det torde inte vara omöjligt?
Freppa skrev:Lätt för dig att säga - du får ju porra dig. Jäkla fusk!![]()
Freppa skrev:1.) Frukost i form av Havregrynsgröt/Juice/Smörgås
2.) Frukost på jobbet i form av 3dl ris/smörgås/0,5 lister vatten
3.) Lunch (stor portion)
4.) Mellanmål kl. 14:00 bestående av 3dl. ris / smörgås / 0,5 lit. vatten
5.) Proteindrink (Geinomax motsv.) efter träningen.
6.) Stekt kycklingfilé med ris samt 0,5 lit. vatten innan läggdax.
Kallar du det där att äta mycket? Räka! Det där är EN måltid för oss 90+ (Fråga inte om vad det är för humlans gäng, dvs 100+)
Freppa skrev:Jag satsar på att träna på morgonen innan jobbet
Bingo skrev:Hur gick det sen, lyckades du hålla dig kvar på den låga vikten?
Nr:18 skrev:Utmaningen antagen. Dagsvikt 105 med byxor på. Målet är under 95 innan första rejset.
Målet för nästa säsong är att vinna ERF-serien med en b-licens i plånkan. Ingen annan har gjort det, mej veterligtFreppa skrev:Varför far kroppen mer illa av högintensiv träning på morgonen innan frukost än exempelvis på kvällen?
EXCELLENT!!!!!!!
Hmmm, kanske måste skicka gratiskuponger till dig nu med McDonaldsmat. Har man kommit tvåa i ERF så är man motiverad nog att gå ner 10 kg. Damn.
Freppa skrev:Så, min utmaning är:
Jag kommer tappa 10 kilo på 15 veckor, men SAMTIDIGT skall jag bygga sega muskler, vilket gör att reelt måste jag tappa några fettkilon till. Jag tror inte att
- GSXR1100R
- Zmurfen
- Robso
- Lasker
- Nr.18
Lasker skrev:Freppa du är en lite flicka, det är bara små flickor som pratar om hur mycket man väger.
Jag föreslår att vi köper massa kolfiber och titan till hojen istället![]()
Jag antar utmaningenska väga in mej när jag kommer hem
trogligtvis kommer jag att bli skyldig dig en öl
![]()
Robso skrev:Jadijadi lär dig köra snabbare istället!!!![]()
//Robert
Ojävlar, det var inget dåligt mål!Nr:18 skrev:Utmaningen antagen. Dagsvikt 105 med byxor på. Målet är under 95 innan första rejset.
Fulquoter funkar inte på en moderatorvalmers skrev:Ojävlar, det var inget dåligt mål!![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |