Tjo ho!

Sinnlos

nönö
Gick med
3 Apr 2010
Hoj
2010 MV Agusta Brutale 1090RR
Jimmy heter jag, bor i Göteborg och har i dagarna köpt min första hoj!
Kortet är inte riktigt klart ännu, men de är biff innan sommaren ens börjat. (om jag får som jag vill... )

Förutom MC som hobby så trivs jag oerhört bra på ett djup någonstans mellan 10-45 meter under ytan med två stycken tuber på ryggen å fenor på fötterna. Men vintrar som denna så blev de mer snowoardåkning än dykning. (jävla is!!!)

Well, de var lite om mig! Hoppas vi syns på vägarna och/eller något cafe någonstans för en kaffe mm. :)

Välkommen!!

Vilken respons, tack alla!

För att svara på din fråga Hellhound så är de bästa när de ligger på runt 1,4-1,6 ;D hahaha

Kul med flera mc åkare:tummenuppDykning är kul har bara "provat" på dyka en gång vid medelhavet med tuber, viktbälte ja hela kittet vad nu allt hette mm mm:va, härlig känsla det med:)

Tack tack.

Yes Perra jag är SDK-medlem. :)

Sportis: ja dykning är riktigt nice, får nog ta å göra de till helgen eftersom hojen är hos Biscaya nu och beräknas vara klar på måndag. :) Du får testa på här hemma i sverige å upptäcka hur grymt de är här med.

Tjennare och välkommen hit... Men har inte sommaren redan börjat ?!? :D

Sportis: ja dykning är riktigt nice, får nog ta å göra de till helgen eftersom hojen är hos Biscaya nu och beräknas vara klar på måndag. :) Du får testa på här hemma i sverige å upptäcka hur grymt de är här med.

Välkommen hit. :hej
Missa inte GBG-tråden om körningar, fikor m.m i och runt omkring GBG. :)

Är också Göteborgare som håller på med dykning. Var brukar du hålla till? =) Ligga mellan 1.4-1.6 är väl inte att rekommendera..? :tungan

Lycka till med kortet!

Välkommen! :)

Som Styret skrev: Kolla i Gbg-forumet. Idag är det torsdag och då brukar det vara fika (fikatråden), alla är välkomna! :tummenupp

Cykelstyre: hehe jag brukar vara uppe i gullmarn för de mesta, sen blir de ett å annat dyk ute på hönö med H2O. Nhaaa de var mest lite skämt de där med Po2 på1,4-1,6... Man bör väll hålla sig under 1,4 ;D

Håller lite koll på gbg tråden imellanåt :)

Cykelstyre: hehe jag brukar vara uppe i gullmarn för de mesta, sen blir de ett å annat dyk ute på hönö med H2O. Nhaaa de var mest lite skämt de där med Po2 på1,4-1,6... Man bör väll hålla sig under 1,4 ;D

Håller lite koll på gbg tråden imellanåt :)

Det får du göra! :)

Gullmarn brukar jag dyka i med, både landdyk och båt från Oxygene, Lysekil. Grymt fina vatten där som är lättillgängliga. :) Sen brukar det blir en del dyk på Kon-Tiki i Smögen med. Hojta till om du är sugen på nåt dyk i sommar. :) Vad har du för cert? Nitrox gissar jag på iaf :tungan

Det får du göra! :)

Gullmarn brukar jag dyka i med, både landdyk och båt från Oxygene, Lysekil. Grymt fina vatten där som är lättillgängliga. :) Sen brukar det blir en del dyk på Kon-Tiki i Smögen med. Hojta till om du är sugen på nåt dyk i sommar. :) Vad har du för cert? Nitrox gissar jag på iaf :tungan

Ahhh ja folket på oxy Lysekil känner jag mycket väl :)

Hmm ja vilka cert, en bunte förutm OW och AOW så har jag Rescue, å nitrox + ett gäng andra. sure, klart vi kan ta ett dyk i sommar =)

vad har du själv då?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...