Tjo ho!

Sinnlos

nönö
Gick med
3 Apr 2010
Hoj
2010 MV Agusta Brutale 1090RR
Jimmy heter jag, bor i Göteborg och har i dagarna köpt min första hoj!
Kortet är inte riktigt klart ännu, men de är biff innan sommaren ens börjat. (om jag får som jag vill... )

Förutom MC som hobby så trivs jag oerhört bra på ett djup någonstans mellan 10-45 meter under ytan med två stycken tuber på ryggen å fenor på fötterna. Men vintrar som denna så blev de mer snowoardåkning än dykning. (jävla is!!!)

Well, de var lite om mig! Hoppas vi syns på vägarna och/eller något cafe någonstans för en kaffe mm. :)

Välkommen!!

Vilken respons, tack alla!

För att svara på din fråga Hellhound så är de bästa när de ligger på runt 1,4-1,6 ;D hahaha

Kul med flera mc åkare:tummenuppDykning är kul har bara "provat" på dyka en gång vid medelhavet med tuber, viktbälte ja hela kittet vad nu allt hette mm mm:va, härlig känsla det med:)

Tack tack.

Yes Perra jag är SDK-medlem. :)

Sportis: ja dykning är riktigt nice, får nog ta å göra de till helgen eftersom hojen är hos Biscaya nu och beräknas vara klar på måndag. :) Du får testa på här hemma i sverige å upptäcka hur grymt de är här med.

Tjennare och välkommen hit... Men har inte sommaren redan börjat ?!? :D

Sportis: ja dykning är riktigt nice, får nog ta å göra de till helgen eftersom hojen är hos Biscaya nu och beräknas vara klar på måndag. :) Du får testa på här hemma i sverige å upptäcka hur grymt de är här med.

Välkommen hit. :hej
Missa inte GBG-tråden om körningar, fikor m.m i och runt omkring GBG. :)

Är också Göteborgare som håller på med dykning. Var brukar du hålla till? =) Ligga mellan 1.4-1.6 är väl inte att rekommendera..? :tungan

Lycka till med kortet!

Välkommen! :)

Som Styret skrev: Kolla i Gbg-forumet. Idag är det torsdag och då brukar det vara fika (fikatråden), alla är välkomna! :tummenupp

Cykelstyre: hehe jag brukar vara uppe i gullmarn för de mesta, sen blir de ett å annat dyk ute på hönö med H2O. Nhaaa de var mest lite skämt de där med Po2 på1,4-1,6... Man bör väll hålla sig under 1,4 ;D

Håller lite koll på gbg tråden imellanåt :)

Cykelstyre: hehe jag brukar vara uppe i gullmarn för de mesta, sen blir de ett å annat dyk ute på hönö med H2O. Nhaaa de var mest lite skämt de där med Po2 på1,4-1,6... Man bör väll hålla sig under 1,4 ;D

Håller lite koll på gbg tråden imellanåt :)

Det får du göra! :)

Gullmarn brukar jag dyka i med, både landdyk och båt från Oxygene, Lysekil. Grymt fina vatten där som är lättillgängliga. :) Sen brukar det blir en del dyk på Kon-Tiki i Smögen med. Hojta till om du är sugen på nåt dyk i sommar. :) Vad har du för cert? Nitrox gissar jag på iaf :tungan

Det får du göra! :)

Gullmarn brukar jag dyka i med, både landdyk och båt från Oxygene, Lysekil. Grymt fina vatten där som är lättillgängliga. :) Sen brukar det blir en del dyk på Kon-Tiki i Smögen med. Hojta till om du är sugen på nåt dyk i sommar. :) Vad har du för cert? Nitrox gissar jag på iaf :tungan

Ahhh ja folket på oxy Lysekil känner jag mycket väl :)

Hmm ja vilka cert, en bunte förutm OW och AOW så har jag Rescue, å nitrox + ett gäng andra. sure, klart vi kan ta ett dyk i sommar =)

vad har du själv då?

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back