Bikerbitch
Stolt mamma
Biturbo skrev:2144524Å tuttarna!
Inte så säkert. Mitt nya skinnställ minimerar chanserna totalt att se om jag har bröst eller inte, det är så läskigt tight så det fungerar som en hårt lindad gasbinda eller något..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Biturbo skrev:2144524Å tuttarna!
Började övningsköra 2002, tog körkortet på 18årsdagen i augusti.LayDeeOmega skrev:Till er tjejer här i tråden; hur många säsonger har ni kört mc?
Är det många av er som håller på med road racing?
LayDeeOmega skrev:Till er tjejer här i tråden; hur många säsonger har ni kört mc?
Är det många av er som håller på med road racing?
Bikerbitch skrev:2144570Började övningsköra när jag var 17 ½ och tog körkortet i juni 2003.
Har kört roadracing sen april 2005. Ångrar det inte en sekund, helvete vad skoj det är! Kommer nog sälja min gathoj till förmån för roadracingen. Det är läskigt på gata när man kör så mycket bana.
Tycker alla ska prova på att köra bana eller köra lite RR, kul som attan!
Härligt, det är kul med fler tjejer i sportenLayDeeOmega skrev:2144643Funderar faktiskt själv på att köra lite RR. Men jag väntar tills jag fått kortet så jag lär min egna hoj först.. Men nästa säsong blir förmodligen till att ta licens![]()
Fetvadd skrev:2143683Bah, varför måste alla hojbrudar vara 20+
16-17 vore perfekt![]()
Nursey skrev:2145156Inte ens hårt lindad gasbinda gömmer dessa(har änlöst lager gasbinda hehe)
Jag kommer aldrig hitta ett ställ som passar![]()
Bikerbitch skrev:2144561Inte så säkert. Mitt nya skinnställ minimerar chanserna totalt att se om jag har bröst eller inte, det är så läskigt tight så det fungerar som en hårt lindad gasbinda eller något..
Nursey skrev:2145156Inte ens hårt lindad gasbinda gömmer dessa(har ändlöst lager gasbinda hehe)
Jag är också intresserad av att börja med RR. Nästa hoj blir sporthoj iaf. GSXR tror jag. Omegagumman vi kan ju lära oss ihopVi kommer ju ha haft kort ung. lika länge
![]()
LayDeeOmega skrev:2143896En tjej från Malmö, kul
verkar som om det är en del tjejer som kör ändå och fler ska det bli
Hoppas att ni alla får en riktigt underbar hojsommar. Själv ska jag ha min första (om jag fixar lappen om två veckor).
Bikerbitch skrev:2144644Härligt, det är kul med fler tjejer i sporten![]()
Nursey skrev:2145156Inte ens hårt lindad gasbinda gömmer dessa(har ändlöst lager gasbinda hehe)
Jag är också intresserad av att börja med RR. Nästa hoj blir sporthoj iaf. GSXR tror jag. Omegagumman vi kan ju lära oss ihopVi kommer ju ha haft kort ung. lika länge
![]()
jente skrev:2145439hehe...hoppas du fixar det då, kan jag få åka med dig då![]()
![]()
Jag har inte än fixat...försvann rätt mycket pengar på flytten så![]()
LayDeeOmega skrev:Wiiie!!!
Fan vad kul det hade varit.. Du och jag på varsin sporthoj runt banor runt om i Sverige![]()
Nursey skrev:2145539Ändra det genast till "vad kul det kommer bli"![]()
Säg inte så!Nursey skrev:2145156Inte ens hårt lindad gasbinda gömmer dessa![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |