Tjejtråden - var är alla tjejer på forumet?!

maja38

Garanterat tjejkörd ;))
Gick med
19 Mar 2006
Hoj
Ducati 996S -01
Sorry grabbar, men jag skulle vilja ha igång en tråd för tjejer som inte vill köra långstyrade låghjulingar... :tungan

Tjusningen med hoj, tycker jag, är ju farten och kurvor och framförallt köra bana. Fram för mer tjejer/ kvinnor på sporthoj...
Mina drömhojar förutom den jag har, Fireblade 05 eller en Firestorm.

Hej hej! :banana

Hur brukar det vara när ni är ute o kör? Är det bara med killar eller har ni några andra tjejer med också? Innan så blev det bara med grabbar (mitt x o hans kompisar) men nu har jag flyttat så nu är det för det mesta bara jag o syster. De flesta man möter verkar ju vara killar men jag har läst någonstans att det är nästan lika många tjejer som killar som tar MC-kort nu. :yoparty

Jessan skrev:
2142309 Hej hej! :banana

Hur brukar det vara när ni är ute o kör? Är det bara med killar eller har ni några andra tjejer med också? Innan så blev det bara med grabbar (mitt x o hans kompisar) men nu har jag flyttat så nu är det för det mesta bara jag o syster. De flesta man möter verkar ju vara killar men jag har läst någonstans att det är nästan lika många tjejer som killar som tar MC-kort nu. :yoparty

Jag tar med min polare Debbie bakpå..annars finns det typ inga tjejer att åka med. Så det är grabbar för hela slanten...vore fel att klaga :lol

Jessan skrev:

Hur brukar det vara när ni är ute o kör? Är det bara med killar eller har ni några andra tjejer med också?

Vi är ganska många tjejer i skövde som kör :yoparty (jag, vaektra, liz gsxr, amazon, CAT, Jennyr6 och några till likt amazon inte är medlem här samt några som åker bakpå)

Däremot att vara ensam tjej i en samåkning på ca 20 killar är hm intressant :hihi http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=46984&page=1&pp=20

Last edited:
Jessan skrev:

Jag har bara killkompisar som kör brukar me släpa upp en tjejkompis på bönan :banana

Betydligt fler tjejer nu än när man hängde här då sporthoj.com startade.. kul :tummenupp

Jag kör både med killar o tjejer, så går det till i RR världen.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg