Tjejtråden - var är alla tjejer på forumet?!

maja38

Garanterat tjejkörd ;))
Gick med
19 Mar 2006
Hoj
Ducati 996S -01
Sorry grabbar, men jag skulle vilja ha igång en tråd för tjejer som inte vill köra långstyrade låghjulingar... :tungan

Tjusningen med hoj, tycker jag, är ju farten och kurvor och framförallt köra bana. Fram för mer tjejer/ kvinnor på sporthoj...
Mina drömhojar förutom den jag har, Fireblade 05 eller en Firestorm.

Hej hej! :banana

Hur brukar det vara när ni är ute o kör? Är det bara med killar eller har ni några andra tjejer med också? Innan så blev det bara med grabbar (mitt x o hans kompisar) men nu har jag flyttat så nu är det för det mesta bara jag o syster. De flesta man möter verkar ju vara killar men jag har läst någonstans att det är nästan lika många tjejer som killar som tar MC-kort nu. :yoparty

Jessan skrev:
2142309 Hej hej! :banana

Hur brukar det vara när ni är ute o kör? Är det bara med killar eller har ni några andra tjejer med också? Innan så blev det bara med grabbar (mitt x o hans kompisar) men nu har jag flyttat så nu är det för det mesta bara jag o syster. De flesta man möter verkar ju vara killar men jag har läst någonstans att det är nästan lika många tjejer som killar som tar MC-kort nu. :yoparty

Jag tar med min polare Debbie bakpå..annars finns det typ inga tjejer att åka med. Så det är grabbar för hela slanten...vore fel att klaga :lol

Jessan skrev:

Hur brukar det vara när ni är ute o kör? Är det bara med killar eller har ni några andra tjejer med också?

Vi är ganska många tjejer i skövde som kör :yoparty (jag, vaektra, liz gsxr, amazon, CAT, Jennyr6 och några till likt amazon inte är medlem här samt några som åker bakpå)

Däremot att vara ensam tjej i en samåkning på ca 20 killar är hm intressant :hihi http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=46984&page=1&pp=20

Last edited:
Jessan skrev:

Jag har bara killkompisar som kör brukar me släpa upp en tjejkompis på bönan :banana

Betydligt fler tjejer nu än när man hängde här då sporthoj.com startade.. kul :tummenupp

Jag kör både med killar o tjejer, så går det till i RR världen.

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back