Tjejläger.

1. Busan
2. Elzo (låna hoj)
3. Maud (låna hoj)
4. Chrusty (låna hoj)
5. Eradi (låna hoj)
6. Shedevil :)
7. Alx

Tjejläger

Hej Lasse. Jag kommer absolut. Ska kolla om jag har några intresserade vänner. Kör safe :)

Det är önskemål om tvådagarsläger, och jag e ju aldrig omöjlig.

Vi börjar kl 14 på lördagen den 23 Juli. Dom som inte kan eller vill får givetvis komma den ena eller andra dagen. Sen kan ni grilla lite och prata om alla vurpor och annat galet som hänt under dagen. Så har ni en vedeldad badtunna att ljuga i på kvällen. Dom som vill kan övernatta i klubbstugan. Ta med täcke, nåt att ligga på och kudde till kuddkriget. Dushutrymmen (fina sådana) finns i gröna villan. Det kommer in lite anmälningar via Facebook till mig, så jag fyller på listan.

1. Busan
2. Elzo (låna hoj)
3. Maud (låna hoj)
4. Chrusty (låna hoj)
5. Eradi (låna hoj)
6. Shedevil :)
7. Alx
8. Karin Brunzell (låna hoj)
9. Susanne Sundell (låna hoj)

Hej Lasse. Jag kommer absolut. Ska kolla om jag har några intresserade vänner. Kör safe :)

Vad kul. Ja kolla det. Ju flera destoroligare. :)

Last edited:
Låter ju kanon med tvådagarsläger så man kommer in i körningen ordentligt. Vad skulle kostnaden för lägret bli? Det blir inga Göteborgare i badtunnan denna helg va? :tungan

500 kr för bägge dagarna. Och 300 kr per dag om du behöver låna hoj. Men deltagarlistan behöver fyllas på nu. Så ut och tjata nu på vänninorna.

Nu på Söndag 5e juni är det SM deltävling i Örebro. Kom och hejja på oss. :banana

Kan man dyka upp redan den 22a? Maud och jag kör Kinnekulle 21-22, verkar onödigt att köra hela vägen tillbaka till Stockholm när Örebro ligger på vägen, blir typ 45 mil extra.

Var ligger banan mer exakt? Jag är nog i Örebro på söndag, kan svänga förbi och kika lite.

Från Örebro, kör västerut på E18 mot Oslo, 10-15 km utanför stan svänger du av mot flygplats/motorstadion och följer sen skyltarna mot motorstadion, lätthittat. :)

Jag vill hänga på, funderar om man kan ta tåget smidigt till Örebro, då jag är hojlös..
Skulle det kunna funka? :)

Jag vill hänga på, funderar om man kan ta tåget smidigt till Örebro, då jag är hojlös..
Skulle det kunna funka? :)
Det går nog att åka både tåg och buss, om det inte är fler som åker från Stockholm, hur kommer t ex Eradi till Örebro? MC? Bil? PMa de som anmält sig och fråga om ni kan samåka?

1. Busan (låna hoj)
2. Elzo (låna hoj)
3. Maud (låna hoj)
4. Chrusty (låna hoj)
5. Eradi (låna hoj)
6. Shedevil
7. Alx
10. Dunderhonung (låna hoj)

Det går nog att åka både tåg och buss, om det inte är fler som åker från Stockholm, hur kommer t ex Eradi till Örebro? MC? Bil? PMa de som anmält sig och fråga om ni kan samåka?

1. Busan (låna hoj)
2. Elzo (låna hoj)
3. Maud (låna hoj)
4. Chrusty (låna hoj)
5. Eradi (låna hoj)
6. Shedevil
7. Alx
10. Dunderhonung (låna hoj)

Jag tänkte mej bil dit. Tror inte jag pallar ta hojen dit, köra hoj hela helgen och sen hoj hem igen. Kan absolut tänka mej samåkning.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman