Tjejläger.

Om jag drar på mig ett diadem eller nåt, får jag också testa då? ;)

Inte kört nåt liknande sen cross-åren, och nu är det många säsonger asfalt under hjulen sen jag åkte nåt liknande.

Körs det nåt LMS eller las det projektet ned?

åk upp på ett av dom vanliga träningslägrena. det finns gott om nybörjare och lasses träningsläger är tänk för just er. jag vet inte hur många det var som redan tävlar som va uppe på valborg men jag skulle kunna gissa att minst 50% va gatåkare eller nybörjare.

tanken med tjejlägrena är ganska given. Har du kört en del hoj och dessutom cross så åker du garanterat fortare än vad t.ex jag gjorde när jag tävlade första gången.

edit: vi ska tävla på linköping så helt skrotat är det inte. ang träningar vettefan. Det är Hannes (HW på forumet) som håller i det där uppe.

åk upp på ett av dom vanliga träningslägrena. det finns gott om nybörjare och lasses träningsläger är tänk för just er. jag vet inte hur många det var som redan tävlar som va uppe på valborg men jag skulle kunna gissa att minst 50% va gatåkare eller nybörjare.

Mmm.. Men varken SuperDuken eller CBR600:an trivs nog särskilt bra på en motardbana ;).

Jag har ett par motardfälgar och broms att låna ut ifall någon med cross eller endurohoj vill prova motard på sin egen hoj.

Min husa lånar jag bara ut om jag får vara "innanför" staketet själv! :)

Jag har ett par motardfälgar och broms att låna ut ifall någon med cross eller endurohoj vill prova motard på sin egen hoj.

Min husa lånar jag bara ut om jag får vara "innanför" staketet själv! :)

Om du bistår med hoj så har du kvalificerat dig för att vara på insidan av staketet.

Ja sätt ett datum så är det lättare att börja ragga folk.:tummenupp

24e Juli föreslår jag. Så får ni börja ragga folk nu.

Last edited:
Listan från Sthlmforumet hittills.

1. Anna
2. Sanna
3. M155E
4. Tonks
5. Mirre7
6. dunder
7. Eradi
8. Ullis
9. R5+1
10. Maudan
11. Elzo
12. Chrusty

Listan från Sthlmforumet hittills.

1. Anna
2. Sanna
3. M155E
4. Tonks
5. Mirre7
6. dunder
7. Eradi
8. Ullis
9. R5+1
10. Maudan
11. Elzo
12. Chrusty
Det där var väl de som var intresserade över huvudtaget, kan alla dessa det aktuella datumet?

Det där var väl de som var intresserade över huvudtaget, kan alla dessa det aktuella datumet?

Det stämmer nog. Men om RaceMe slänger upp en anmälningstråd så kan jag PMa alla och börja jaga på.

RaceMe, har du en ide om vad det ska kosta, för det är nog första frågan.

Det stämmer nog. Men om RaceMe slänger upp en anmälningstråd så kan jag PMa alla och börja jaga på.

RaceMe, har du en ide om vad det ska kosta, för det är nog första frågan.

Ingen ny tråd. Det tycker jag känns onödigt. Vi kan väl ta anmälan här i denna tråd. Ni som behöver låna hoj, skriv upp det i anmälan. Annars blir det svårt att planera.

300 kr om du fixar egen hoj. 600 kr om du ska låna in dig på hoj. Ytterligare nån peng tillkommer om ni vill ha lunch.

Last edited:
Ok. Sign me in.

1. Busan
2.
3.

Vill du ha hjälp med något?

1. Busan
2. Elzo
3. Maud (låna hoj)
4.

Vill du ha hjälp med något?

Tack snälla. I nuläget inte vad jag vet, mer än att ni kan sprida budskapet om detta "prova på tillfälle". Ju fler ni blir, desto roligare.

1. Busan
2. Elzo
3. Maud (låna hoj)
4. Chrusty

Bra där. Ni som behöver låna hoj, skriv upp det i anmälan. Annars blir det svårt att planera.

Last edited:
Tack snälla. I nuläget inte vad jag vet, mer än att ni kan sprida budskapet om detta "prova på tillfälle". Ju fler ni blir, desto roligare.

Bra där. Ni som behöver låna hoj, skriv upp det i anmälan. Annars blir det svårt att planera.

Måste låna hoj jag med :)

1. Busan
2. Elzo (låna hoj)
3. Maud (låna hoj)
4. Chrusty

1. Busan
2. Elzo (låna hoj)
3. Maud (låna hoj)
4. Chrusty (låna hoj)

1. Busan
2. Elzo (låna hoj)
3. Maud (låna hoj)
4. Chrusty (låna hoj)
5. Eradi (låna hoj)

Om du bistår med hoj så har du kvalificerat dig för att vara på insidan av staketet.

24e Juli föreslår jag. Så får ni börja ragga folk nu.

Om jag nu ändå skall vara där kan jag ju lika gärna vara tävling / träningsledare också så har du den biten på plats.

/HW

Jag kommer gärna! Snor Hannes extra motardfälgar och slänger på KTM:n eller Husan! :)

Last edited:
Tjejläger

1. Busan
2. Elzo (låna hoj)
3. Maud (låna hoj)
4. Chrusty (låna hoj)
5. Eradi (låna hoj)
6. Shedevil :)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025