Tjejläger cross/enduro 26-27/5 i Östhammar

Dudette

Man lever bara en gång!
Gick med
20 Nov 2006
Ort
Stockholm
Hoj
YZ250f -07 "Shaun"
har de börjat dissekera honom än??:va

men det är bra att du har viljan iaf!!
jo jag läste om att d finns ett enduroläger för cross och enduro tjejer.. den 30/6-1/7 i nyköping.. anårdnas i samband me SWET mer info www.sveasupporter.se

ere nån som e intresserad el?:whip
 

issi

* 3 äpplen hög, som en smurf... *
Gick med
3 Aug 2005
Ort
Hus med för litet garage...
Hoj
KTM EXC 250f Sixdays -13, 690 Duke -09
har de börjat dissekera honom än??:va

men det är bra att du har viljan iaf!!
jo jag läste om att d finns ett enduroläger för cross och enduro tjejer.. den 30/6-1/7 i nyköping.. anårdnas i samband me SWET mer info www.sveasupporter.se

ere nån som e intresserad el?:whip

JAAAAAAAAAA!!! Va kul!!!
Ajm in!!!
 

flygandefaran

protected by angels
Gick med
12 Sep 2006
Ort
Västerhaninge
Hoj
Honda crf 250r -07
hej tjejer o killar!

Varit lite deppig för min hand . Hade verkligen sett fram emot lägret o krasha efter 5 minuters träning :näsblod. Men d var kul att träffa er alla iaf :tummenupp .

Handen känns fortfarande trasig .... men som grädde på moset ... får nu ligga på sjukan o sova ......
Fast jag sover på en soffa bredvid .... sonen krasha i tisdags när han ladda över en platå .... Bröt höger underben (båda bena). vi blir nog kvar till ons el torsdag ...
Får permis en stund imorgon söndag för att få köra lite .... ska till Nynäs o köra av mig lite spänningar ..... see ya there Dudett

jag e intresserad av lägret ... måste ta reda på mer info bara ....:yoparty

:angel
 

AMattsson

Enduro/offroad/cross + en procent motard
Gick med
24 Aug 2004
Ort
Förortsland
Hoj
KTM 525 "Agneta" + KTM 350 "Smulan"
jo jag läste om att d finns ett enduroläger för cross och enduro tjejer.. den 30/6-1/7 i nyköping.. anårdnas i samband me SWET mer info www.sveasupporter.se

ere nån som e intresserad el?:whip

Ursäkta att jag lägger mig i....:rodnar men jag kan verkligen rekommendera de tjejendurolägrena, dom är kanonbra dom med! Tyvärr kan jag inte vara med i år för dom har lagt lägret på en tokig helg....:sissy
Men ni som kan: ÅK!!
 

Dudette

Man lever bara en gång!
Gick med
20 Nov 2006
Ort
Stockholm
Hoj
YZ250f -07 "Shaun"
va roligt johanna! jag ska ta o åka förbi nån dag snart:) men du kanske e ute i skogen hela dagarna??

själv får jag en veckas träningsuppehåll nu då jag ska träna ölhävar egenskaperna på hultsfred!
missa dock km och sc i sala.. d suger.. men men.. man kan inte få allt här i livet:huvet
kan va skönt eftersom d e värmeslagsväder på g också men ja.. vi får helt enkelt se!

ha d gött gott folk!
 

Johanna88

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2007
Ort
Huddinge
Hoj
Yz 250 F
Japp hoppas att du kommer förbi ;)
ehm, jo det är ju en hel del körning. Dock skönt.. Glassigt jobb :)

Vad kul! Då får du ha de så bra där nere.. Kör lite hävningar för mig med ;)
Det kommer ju fler tävlingar i år så det är ju ingen fara!!
 

Johanna88

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2007
Ort
Huddinge
Hoj
Yz 250 F
det är klart att jag ska köra :)
Det låter ju trevligt, hehe . . .
Jag antar att vi åker på lördagen.. men jag vet inte ritikgt :eek:
 

flygandefaran

protected by angels
Gick med
12 Sep 2006
Ort
Västerhaninge
Hoj
Honda crf 250r -07
:huvet Hur ilsk kan man bli på en skala :6surkart :felämne

På träningen var d snorhalt ... (inget ovanligt) många for ikull överallt ... sen till startrakan ..då dör hojjen .. o får inte igång henne o finns inget jag kan stödja mig mot heller :huvet .. får hjälp att hålla i så jag får va me o provstart en ggn iaf ...
I kvalet fick jag inte ens igång hojjen i starten :huvet :huvet ... när d andra hunnit nästan ett varv så fick jag starthjälp.
Sen gick d asbra i 1½ varv ....men glömde bort en sandkurva ....gick ikull där ..:huvet stod o kicka medans d andra körde 2 varv till ..sen fick jag igång den ..men då hade jag tagit av mig glasögonen o vågade inte släppa gasen för att få på mig dem så jag åkte iväg utan ..fick massa grus i ögonen när jag åkte ... :huvet men jag fullföljde iaf så jag kom till final ..
Där började allt asbra (förutom att jag fick hjälp att kicka igång sec innan start :huvet ).....kom iväg bra i starten ... i mitten av startfältet in i 2a kurvan ....strax innan 2a varvet går en ikull framför mig ... o när jag bromsar går jag oxå ikull bakom henne för vi ligger så nära :huvet .. o en kör ikull bakom mig ..han kör in i min rygg ... d andra hinner köra ett varv innan jag får igång crossen igen:huvet
Ryggen klarade sig .. för han lyckades bromsa in ordentligt ... men idag har jag ont i nacken , stel i axlar o rygg .. fet lårkaka , o slog i nåt 1 dec på sidan om naveln (är svullen o har ont där, kanske fått ett styre där).. förutom d har jag blåmärken lite överallt ....
Kom näst sist ....
E riktigt osams med systeryster nu ... hon fick mottaga en spark när hon inte starta vid grind ....annars har jag varit ganska snäll mot henne ... men hon ska få sig en riktig omggn inom väldigt kort ... ventiler o kolv ....
sen ..... pån igen
:cdevil
 
Last edited:

Johanna88

Ny medlem
Gick med
23 Apr 2007
Ort
Huddinge
Hoj
Yz 250 F
Det hänger mycket på att få igång hojjen, tro mig jag vet hur det känns.. Hade exakt samma problem när jag körde suzuki förut.
Men det är bara att ta nya tag serru!

Själv är jag toalt taggad till SM i västerås på söndag, ska bli grymt kul! :)

/ # 24
 

Dudette

Man lever bara en gång!
Gick med
20 Nov 2006
Ort
Stockholm
Hoj
YZ250f -07 "Shaun"
jag mår sååå dåligt.. va bara tvungen o meddela d.. hoppas jag hinner köra nå hoj innan nästa festival^^
trisst för hur d gick marika:/

men lycka till johanna!!
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Ajm out :mad:

pisshusan i smådelar utspridda över Örebro med omnejd....

jag ger snart upp...... :4skrika :gråta :död

/issi

Nu överdriver du och ser mörkt på tillvaron...
Den är ju hopplockad och går toppenfint, lite seg på elen men den startar ju iaf. Skulle säga att 70% av det som var fel är fixat och det var inga större fel på den innan ;)
Ryck upp dig tjejen :krama
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top