Tjejkompis?

jag tycker

du ska sätta på alla din cheykompisar

KTM 620 skrev:
2352754 Låter som du är ganska tragisk, varför skulle man som kille inte kunna ha tjejer
som kompisar man måste väl inte tänka med kuken jämt. Man får lite andra perspektiv i diskutioner med tjejer än man får med killar i allmänhet.
Kan ju vara en grej som kommer med åldern också.
Ja precis, jag har nästan bara killkompisar:yoparty

Janet skrev:
2358596 Ja precis, jag har nästan bara killkompisar:yoparty

Tror du ja.

Sanningen är den att de flesta a dem funderar på eller är intresserade av att du ska vara mer än kompis. Hur många killkompisar tror du attdu kommer ha när du har suttit fast i ett förhållanden i några år?

Det slår nästan aldrig fel, när du inte är aktuell på marknaden längre så har de flesta av dina "killkompisar" försvunnit.

Chrille skrev:
2358636 Tror du ja.

Sanningen är den att de flesta a dem funderar på eller är intresserade av att du ska vara mer än kompis. Hur många killkompisar tror du attdu kommer ha när du har suttit fast i ett förhållanden i några år?

Det slår nästan aldrig fel, när du inte är aktuell på marknaden längre så har de flesta av dina "killkompisar" försvunnit.
Eller inte!! Haft pojkvän i 5år:banana

kattcalle skrev:
2361454 Din pojkväns kompisar tycker bara du är i vägen, och håller bara god min för att dom gillar honom. :P

Eller så är det "kompisar" som väntar på att förhållandet ska ta slut snart så att det blir deras tur! :tuttar

Klabbe85 skrev:
2362525 Eller så är det "kompisar" som väntar på att förhållandet ska ta slut snart så att det blir deras tur! :tuttar
Har vart singel 1år snart och fortfarnande "kill" kompisarna kvar!!:tuttar Det går att ha manliga vänner;)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg