Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
bikerwoman skrev:E det bara hyfsat väder, dvs. inte åska drivis och hagel så hänger jag gärna på oxå om jag får? Men på ett villkor! Att ni räknar med att jag knappt kommer att hitta till Södertälje eftersom jag brukar gå vilse i mitt eget kök....
Vad har du hittat på Yasha, har du klotat med R1:an? Trodde du var fullärd efter helgens övningar!!
Det är ju bara att följa E4:an och svänga av där det står Södertälje!!! Se'n ska vi nog ta och leta reda på dig!bikerwoman skrev:...jag knappt kommer att hitta till Södertälje eftersom jag brukar gå vilse i mitt eget kök....
Yada yada yada... den som har lever får se, som Suermuppo brukar säga. Hon blev ju TRÖTT och UTTRÅKAD sa' jag ju!Vad har du hittat på Yasha, har du klotat med R1:an? Trodde du var fullärd efter helgens övningar!!
betsy skrev:Nähädu! De e min plats! Du är ju för tusingen körledare, (minns Liwa´s "våga-vägra-bromsatempo" sist) går inte att storpotäta sig då![]()
Jag ska göra hallonpuré imorn, blir jättesmaskens![]()
MUAHAHAHAHAAAALiwa1 skrev:Mitt vaddå![]()
Det är rent förtal![]()
Yasha skrev:MUAHAHAHAHAAAAJo, jag vet nog vad hon pratar om!!!
¨Men vem har sagt att man måste titta på hastighetsmätaren när man är ute och kör hoj?!?
![]()
Syns imorgon flickor!!!![]()
Liwa1 skrev:Säger hon som låg i häcken på mig och tuta för hon ville köra om![]()
Prillan73 skrev:Enligt SMHI-sida ska det inte bli mer regn idag....men man vet ju hur det brukar vara....
Bara blött på marken här just nu......gör mig iordning !![]()
Tänk på hur pigg och glad du blir när du sätter dig på mopeden och susar iväg (nej, just det, det var ju betsy som skulle susaLiwa1 skrev:... Vi var vakna redan vid 5 imorse och hon leker för fullt och jag är bara trött
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |