Du är bara AVUNDSJUK!!!TinaTjejen skrev:Jävla kackel de va i den här tråden då, hur kan de komma sig?![]()
![]()
Och jag har ett par bilder i kameran, men glömde den i garaget, så när jag orkat masa mig dit och hämta kameran så...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Du är bara AVUNDSJUK!!!TinaTjejen skrev:Jävla kackel de va i den här tråden då, hur kan de komma sig?![]()
![]()
Yasha skrev:Lite galna bilister träffade vi väl på iofs, jag såg nog Rävens gest efter vi rullat av färjan i Skanssundet...![]()
jag hade så mycket fuffens för mig, tror nog att det var mer en "aha! Nu känner jag igen mig, här har jag kraschat"-gest 
Det var skoj, annorlunda, tyst och ...eh fort... men jag får nog låna dina stövlar nästa gång också, så jag slipper lyfta hela foten när jag ska växla
han är en stor motorcykel nu!
Men, men... Megasen KÄNDES ju som en liten moped!!! Man fick ju sitta och växla hela tiden juh!!! Och så fanns det liksom inget där, man såååg ju inget av hojen...betsy skrev:... men jag får nog låna dina stövlar nästa gång också, så jag slipper lyfta hela foten när jag ska växla![]()
Men Yasha: man får inte kalla Megasen för "liten moppe"han är en stor motorcykel nu!
...fast det kan ju bero på tjockisen som satt på!!!
Men den mullrar FIIIINT!!!
Hmm...Västerut nästa tur????
Jag tror att Nynäshamn/Torö med omnejd ligger mer österut, men jag är ju helt lost vad gäller att hitta, så.. vi får väl se?!? 
Yasha skrev:Edit: Förrädiskt värre med en tyst hoj med många cylindrar, eller hur? Man bara vrider på rullen och vips så är man uppe i ... MÅNGA km/h!!!![]()
Hmm...Jag tror att Nynäshamn/Torö med omnejd ligger mer österut, men jag är ju helt lost vad gäller att hitta, så.. vi får väl se?!?
![]()
Kul när det händer grejer när man vrider
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |