betsy
Fuck cancer
flimmer skrev:...det är väl tanken som räknas....![]()
Jepp
BB-> En dag ska tant Yasha förklara VARFÖR det är "girls only"..

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
flimmer skrev:...det är väl tanken som räknas....![]()

på mig lite så det blir ordning och reda på mig.Liwa1 skrev:Du fårpå mig lite så det blir ordning och reda på mig.

betsy skrev:Kära Fru Nitrous! Du hade ju faktiskt "bröllopshysteridispens"![]()
Dessutom vet jag att du aldrig skulle banga, då skulle Prillan, tant Yasha och jag komma farande med basebollträn, silvertejp å ja, du vet....![]()
Misstänker att vi får byta nick efter körningen.. vad sägs om "tant Krasha", "Trillan (73ggr)" , "betsy i blåbärsriset", "Lillan satt i granen" osv..![]()
Vad får jag heta då?Bikerbitch skrev:Vad får jag heta då?
"muddbitch"??? (det är så du kommer se ut iaf
)
betsy skrev:Misstänker att vi får byta nick efter körningen.. vad sägs om "tant Krasha", "Trillan (73ggr)" , "betsy i blåbärsriset", "Lillan satt i granen" osv..![]()
Yasha skrev:Edit: Jag kommer just från ett träningspass. Mitt ANDRA den här veckan...![]()
MUAHAHAHAAHHAAA!!! Tack tack..betsy skrev:Det fanns ingen svagare textfärg du kunde använda??? Du har ju varit duktig![]()
Det är JOBBIGT att köra en hel dag i skog och mark!!! 
Bikerbitch skrev:Vem tar med kamera? Kanske Ghost kan komma och vara vår fotograf?

Känns jättetråkigt, men hellre det än att jag betalar 1500 kronor i onödan och håller platsen för någon annan... 

Lollo_k skrev:Jag måste nog dra mig ur Grusbuset... Fanns det någon på reservlistan som ville med?
Kram från en bedrövad Lollo![]()
och "välkommen in i spelet" Sassa
Nu vet jag en Sassa Bus som blir JÄTTEJÄTTEGLAD!!!!!betsy skrev:Eftersom Lollo ska få "sparken" den helgen ersätts hon nu av Sassa!
Trist Lollooch "välkommen in i spelet" Sassa
!
/betsy Härenstam
SOM hon har dansat och utövat voodoo för att få vara med...

Ghost skrev:(om bildplanerna ändras så kan jag ju dyka upp, märkligt nog kan jag tänka mig att dyka upp även om planerna inte ändras...)
Yasha skrev:För övrigt ska det INTE spökas på våran körning!!!Vi fixar det själva, du får höra mer se'n..
![]()

betsy skrev:Spöken och andra får helt enkelt vänta tills bilder läggs upp..

Yasha skrev:Nu vet jag en Sassa Bus som blir JÄTTEJÄTTEGLAD!!!!!SOM hon har dansat och utövat voodoo för att få vara med...
![]()
men vilken modell? Å sen är jag nyfiken på om det blir kursbetonat med instruktioner i körteknik för de som vill, eller är det bara "hopp och lek"? 
AMattsson skrev:Hm, lessen om jag stör med en seriös fråga...
Seriösa frågor ställer vi i en garderob i hallen...
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |