AMattsson skrev:Hm, lessen om jag stör med en seriös fråga...![]()
...
Och ObOJ vad kul det ska bli!!!![]()
Vi KAN vara seriösa!!! LOOOOVAR!!! Och vilka bra frågor!!!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
AMattsson skrev:Hm, lessen om jag stör med en seriös fråga...![]()
...
Och ObOJ vad kul det ska bli!!!![]()

Yasha skrev:betsy, fixa!!!![]()
Blir jobbigt med gyttjebrottning om det ligger isflak i pölarna...betsy skrev:Lugn i båten, jag är på vääääääääääääg! (vart f*n e mina långkalsonger och hur blev det vinter så fort?)

Lollo_k skrev:Voodoo?? Så det är du som har gjirt att programmet blir förlängt?![]()
Sassa, Kör så det ryker och ha lika kul som jag skulle ha haft det!!![]()
som skulle utöva det
sååå jag är heeeelt oskyldig!
å inte har jag "deffat" eller smygtränat på gym som ni andra flickor gjort *fuskigt*
hotat kasörskan.....har just blivit frisläppt av Harry Haffa.....vilken tur jag hade eller hur
ska det bli åka av!
Vadå? Vem menar du? Och VAD menar du?!?Sassa skrev:De däe med vodo är faktiskt inte helt santdet var någon annan vid namn
som skulle utöva det
sååå jag är heeeelt oskyldig!
...
Fast tant Sassa är j*****t stel kan jag garranteraå inte har jag "deffat" eller smygtränat på gym som ni andra flickor gjort *fuskigt*
!
Och det var ju bara ett förslag!!!
För JAAAAAG ville nämligen att Lollo skulle med juh. OCH du!!! OCH alla!!! (Näää.. jag älskar INTE hela världen...)
VÅGAR vi ha dig med oss ut i skogen?!?
inte bråka nu!
nån mer?)betsy skrev:Hojarna är KÅÅTEEÄÄMs blandade enduropark, från 250 upp till 525,

betsy skrev:Åter till ordningen flickorinte bråka nu!
Här kommer lite färsk info, direkt hämtad på plats!
Hojarna är KÅÅTEEÄÄMs blandade enduropark, från 250 upp till 525, satt på en 525a nyss,(bokade en sån till dig Krasha)
Tant Krascha vill köra 525:a, för att vara en KÅTEÄMM är det MMMULLIGT ljud!!!

Yasha skrev:Tant Krascha vill köra 525:a, för att vara en KÅTEÄMM är det MMMULLIGT ljud!!!
![]()
För övrigt kommer tant Krascha ha bil och utgår från Södertälje... jag antar att betsy och MudBitch redan är inbokade på vägen?!?![]()
Tänkte väl att även om den är ÅÅRAANSH så kan den lilla 525an locka 
Hmm jag åker gärna med om det finns en plats över... Kan hoppa på i Kista el Sollentuna eller nått annat lämpligt längs E4...Yasha skrev::För övrigt kommer tant Krascha ha bil och utgår från Södertälje... jag antar att betsy och MudBitch redan är inbokade på vägen?!?![]()
flimmer skrev:Hmm jag åker gärna med om det finns en plats över... Kan hoppa på i Kista el Sollentuna eller nått annat lämpligt längs E4...![]()
Ghost skrev:Jag kan ordna transport från Kista/Sollentuna fram & tillbaka från Olle.
(lovar att inte stanna längre än nödvändigt...)
Ladies only!Vet detbetsy skrev:Försök inteLadies only!

Yasha skrev:@Flimmer: Sjävklart bokar vi plats åt fröken i bilen. Nå'n ska väl hitta hoppas jag!!! betsy??? *paniiiik*
Yasha :kockoPrillan73 skrev:Klart jag hittar!!! Va ju där senast igår :kocko
/betsy i Prillans dator

silvr skrev:hehe säger inte ordet tjejkörd nånting![]()

Yasha skrev:@Ghost: INGA SPÖKEN HELLER HAR VI JU SAGT!!!![]()
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |